Ikke plads til mad - normalt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.851 visninger
6 svar
0 synes godt om
29. marts 2011

170811

Hej tøser.

Synes de sidste par dage at jeg har haft en fornemmelse af ikke at have plads til den mad jeg spiser. Det er som om alting presser, at ribbenene strammer og maven er udspilet og ubehagelig. Kan ikke spise meget af gangen, MEN er konstant sulten :s Jeg prøver at finde ud af hvad jeg bedre kan spise end andet, men har ikke fundet helt svaret endnu...

Nogle gode råd? og er det normalt at have det sådan så tidligt? Er i 21. uge i morgen....

Min mave er først rigtig begyndt at vokse nu, men det er også gået stærkt de sidste 2 uger.. Puh hvor den buler, og jeg har pludselig fået en trykkende puha fornemmelse ved maven..

Råd søges

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

170811

29. marts 2011

Anitta Kristiansen

jeg kender godt den følelse. og er enmda ikke så langt men har de tryk på mine ribben og gør nas. :/ men vil mene det er normalt for du vokser jo og der skal være mere plads til baby så bare tag det med ro.  

Anmeld

29. marts 2011

170811

Synes bare nærmest det er kommet fra den ene dag til den anden, den trykken på ribbenene. Men tænkte at det nok var normalt, men måske der var nogle gode forslag til lindring!

Og til hvad i spiser når maven føles fyldt men er meget sulten

Anmeld

29. marts 2011

Fenja09

Jeg har det også sådan og er i uge 19 - jeg får simpelthen kvalme når jeg har spist en hvis portion og kan slet ikke spise det samme som normalt.

Har så valgt at spise mindre måltider, men flere af dem, så jeg er sikker på at der kommer nok næring ned til bebsen og så der også er til mig

Anmeld

29. marts 2011

170811

Fenja09 skriver:

Jeg har det også sådan og er i uge 19 - jeg får simpelthen kvalme når jeg har spist en hvis portion og kan slet ikke spise det samme som normalt.

Har så valgt at spise mindre måltider, men flere af dem, så jeg er sikker på at der kommer nok næring ned til bebsen og så der også er til mig

Ja jeg spiser også små måltider, men normalt spiser jeg meget rugbrød, men synes bare ikke det er så optimalt længere.. Det er ligesom om jeg kun kan spise ½ skive eller mindre af gangen, og at den virkelig fylder sindssygt meget i maven, men bliver jo ikke mæt af ½ skive rugbrød til frokost.. Må prøve noget andet, har tænkt på pastasalat.

Anmeld

29. marts 2011

Fenja09

170811 skriver:

Ja jeg spiser også små måltider, men normalt spiser jeg meget rugbrød, men synes bare ikke det er så optimalt længere.. Det er ligesom om jeg kun kan spise ½ skive eller mindre af gangen, og at den virkelig fylder sindssygt meget i maven, men bliver jo ikke mæt af ½ skive rugbrød til frokost.. Må prøve noget andet, har tænkt på pastasalat.

Så kan du måske spise en halv skive rugbrød og så noget yoghurt eller frugt - det er måske lettere at få ned

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.