Stefanie har siden kl 9 i morges dannet rimelig meget søvn i begge øjne. Kan det være noget øjenbetændelse?
Der var intet da hun stod op, det kom bare lige pludselig ved 9-tiden, i begge øjne. Øjet er ikke rødt eller irriteret.
Hun sover til middag nu, men vågnede lige og skulle have sutten. Igen lå der pus i begge øjenkroge, som jeg tørrede væk med en lunken vatrondel.
Selvom jeg tørrer det væk, kan jeg se der sidder mere søvn og kører rundt på øjet, men jeg er nødt til at vente med og fjerne det, til det kommer ud i øjenkrogen....det ligner bare en alm søvnklat som kører rundt på øjet.
Pusset er alm grønt, så det ligner alm. søvn.
Men hvad pokker kan det være?? Og så er det på begge øjne, og kommer lige pludselig!!
Jeg har tænkt mig resten af dagen, at bade hendes øjne med lunkent vand, men jeg ved da ikke om hun må komme i vuggestuen i morgen så!! Jeg ved jo ikke om det er øjenbetændelse eller!?!?
Jeg har ikke hørt om andre børn med øjenbetændelse i vuggestuen...men alle børn er forkølet, det samme er Stefanie..hun snotter og hoster lidt, men ikke noget voldsomt.
HJÆLP, hvad er det...kan det være noget træk??....skal hun så helst ikke ud i vinden i dag?!?!
Lone
Anmeld