Billede-runde !?!?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

837 visninger
13 svar
0 synes godt om
29. marts 2011

JustAnotherName

Ja, jeg er jo en fattig bums, som ikke har PLUS-medlemsskab, og derfor ikke kan dele billeder i det HELT lukkede forum. Så jeg fortsætter her. Og det er helt OK, at der er flere, som IKKE vil det!

Men for de af Jer som godt vil, så DEL ENDELIG BILLEDER MED OS ANDRE!

Jeg savner sådan at se alle de forskellige små, skønne NS-børn  

Her er lige et par stykker af mine to guldklumper.
Jeg har desværre bare været for dårlig til at huske, at få taget billeder...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

AnneBJ

De er simpelthen så smukke de to tøser!! 

Anmeld

29. marts 2011

KWL

Ja, smukke det er de jo!!

Anmeld

29. marts 2011

Vingummien

JustAnotherName skriver:

Ja, jeg er jo en fattig bums, som ikke har PLUS-medlemsskab, og derfor ikke kan dele billeder i det HELT lukkede forum. Så jeg fortsætter her. Og det er helt OK, at der er flere, som IKKE vil det!

Men for de af Jer som godt vil, så DEL ENDELIG BILLEDER MED OS ANDRE!

Jeg savner sådan at se alle de forskellige små, skønne NS-børn  

Her er lige et par stykker af mine to guldklumper.
Jeg har desværre bare været for dårlig til at huske, at få taget billeder...

Er bare så fantastiske piger du har dig

Anmeld

29. marts 2011

anna-jonas

Skønne billeder..............hvor man kan se det der helt specielle søster-agtige sammenhold.

slår mig lige, at jeg tager alt for lidt billeder af mine piger. Men jeg ønsker mig altså også et bedre kamera...............synes kvaliteten er for dårlig med det nuværende.

Men her er mine damer, fra i lørdags hvor vi var til gymnastikopvisning med Anna.

Anmeld

30. marts 2011

TbCp

Skønne tøser alle 4

Her er lidt fra os.

Anmeld

30. marts 2011

Barbamama

Det er altså skønne dine tøser!!!!! Og Liva bliver da også kønnere og kønnere!!! Og så er jeg altså ret vild med hendes marsvin! Og Mette for dælan da hvor er begge dine piger blevet STORE!!! Det er helt vildt sødt det billede af Ida!!! Hende er jeg altså lidt skudt i

Nå men her er lige to af Carla. Det første er fra en dag hvor Casper kom med morgenmad på sengen. Det syntes Carla også var super hyggeligt. Og det andet billede er af Carla og hendes nye "pels" (det er så en meget lang slange!)

Anmeld

30. marts 2011

TbCp

michella80 skriver:

Det er altså skønne dine tøser!!!!! Og Liva bliver da også kønnere og kønnere!!! Og så er jeg altså ret vild med hendes marsvin! Og Mette for dælan da hvor er begge dine piger blevet STORE!!! Det er helt vildt sødt det billede af Ida!!! Hende er jeg altså lidt skudt i

Nå men her er lige to af Carla. Det første er fra en dag hvor Casper kom med morgenmad på sengen. Det syntes Carla også var super hyggeligt. Og det andet billede er af Carla og hendes nye "pels" (det er så en meget lang slange!)

Ja Per er sød

Og Carla er bare lækker som altid!

Anmeld

30. marts 2011

Barbamama

TbCp skriver:

Ja Per er sød

Og Carla er bare lækker som altid!

Taaaak

Anmeld

30. marts 2011

Skouboe

Her er et par stykker af mine tøser. De første 2 er Freja der står model i sin nye kjole.

Den første sommerkjole jeg havde syet havde jeg regnet galt på, så den var for lang og hun bliver ved med at falde i den og kan derfor ikke bruge den før om 20 cm eller deromkring. Det var hun så ked af at jeg blev nødt til at sidde en halv nat for at sy en anden - nu er jeg VIRKELIG træt af rynker... men Freja ELSKER sin nye kjole og er allerede begyndt at lede efter grunde til at have den på. Her skulle hun dog bare prøve den, for at tjekke at jeg havde regnet rigtigt denne gang...

Og så lige et snapshot af Silja.

Og til de sy-interesserede er stoffet fra Robert Kaufmans Imperial Collection. Det er silketryk med gulddetaljer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.