tragisk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

832 visninger
12 svar
0 synes godt om
29. marts 2011

sarahb

Alt det der dog sker, det er så forfærdeligt

Stakkels familie

http://www.bt.dk/krimi/tre-aarig-dreng-mister-live t-i-tragisk-ulykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

Mi

Hvor forfærdeligt  

Og så at de nedenunder skriver at de gerne vil i kontakt med nogle som kender til ulykken. De er bare nogle gribbe de journalister

www.stjerneleg.dk

Anmeld

29. marts 2011

trunte89

Det er SÅ forfærdeligt!
Jeg er vildt rystet. Ddt er min mors arbejdsplas. Puh, det kommer tæt på.
Stakkels stakkels familie og ints.

Anmeld

29. marts 2011

bullerbassen

Pu ha hvor frygtelig - arbejder selv i børnehave.

Føler med familien & de pårørende - samt personlet i børnehaven

Anmeld

29. marts 2011

TineA

Ej nej nej ....!! Hvordan kan det ske ?? Jeg blev helt dårlig og faktisk også ked af det!!

Anmeld

30. marts 2011

N&J

det er fandme skræmmende.. og forfærdelig trist for familien.. 

Anmeld

30. marts 2011

qp

Jeg kunne rigtig godt tænke mig, at vide hvordan han har hængt fast for jeg forstår det slet ikke helt.... ???

Anmeld

30. marts 2011

Halbschön

qp skriver:

Jeg kunne rigtig godt tænke mig, at vide hvordan han har hængt fast for jeg forstår det slet ikke helt.... ???

Nej heller ikke her.. Jeg ville jo ellers mene at en elefanthue er sikker.. (behøver jeg sige at jeg ikke gav Nicolai hans på i morges)..

Anmeld

30. marts 2011

qp

R&N skriver:

Nej heller ikke her.. Jeg ville jo ellers mene at en elefanthue er sikker.. (behøver jeg sige at jeg ikke gav Nicolai hans på i morges)..

Ja det undrer mig meget... tænker "hvis den sidder fast burde den så ikke bare falde af sådan op over hovedet"??? Eller er det halsen den har siddet fast i??? Han har jo ikke have spændt imod og dermed kvalt sig selv - hvorfor råbte han ikke om hjælp?? Jamen spørgsmålene er mange og jeg ser virkelig frem til, at høre nærmere angående denne forfærdelige ulykke.

Min søn bruger/ har altid brugt hjemmestrikkede elefanthuer!

Anmeld

30. marts 2011

FamilenStorm

Det er dybt tragisk og føler virkelig med familien..

Min mand ringede hjem i formiddags da han hørte om det for at sige at når vores lille engel engang skulle starte i Dp og bH at så måtte hun ikke have noget overtøj med snore eller noget..

Han var dybt berørt af det og kunne slet ikke klare tanken om at det skulle ske for hans lille prinsesse..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.