Tidlig scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.353 visninger
10 svar
0 synes godt om
29. marts 2011

Anonym trådstarter

Hey piger...

nu er jeg gravid og jeg har sådan gået og tænkt på sådan en tidlig scanning for at se om alt ok.. Men skal man ha nogle papir med på det ? 

altså vandre journal eller ? 

Jeg er "kun" 4+3..

har valgt at skrive som ano da det ikke skal offentlig gøres endnu.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

Anonym trådstarter

op op op

Anmeld

29. marts 2011

Fenja09

Du behøver ikke en vandrejournal for at gå til en privatklinik og blive scannet, men jeg ville personligt vente lidt endnu synes det er lige tidligt nok - det er begrænset hvad der er at se når du ikke er længere henne  Måske vente til uge 6 eller 7 og så få en tryghedsscanning, men du kan selvfølgelig gøre det når du selv føler for det. Jeg var til privat scanning i uge 10.

/Fenja

Anmeld

29. marts 2011

Lotus86

Nej det skal du ikke, du skal bare bestille tid, og så sørge for at du er nogenlunde omkring det ugetal som der kræves, selvom man jo ikke kan være 100 % sikker her i starten

Anmeld

29. marts 2011

Lotus86

Hov - hvis det er nu du har overvejet det, så bør du nok vente lidt, kender heller ikke til nogen klinikker der gør det så tidligt, det tidligste jeg har set er når man er 6+0 - da hjertet ikke er begyndt at slå endnu.

Anmeld

29. marts 2011

Anonym trådstarter

Fenja09 skriver:

Du behøver ikke en vandrejournal for at gå til en privatklinik og blive scannet, men jeg ville personligt vente lidt endnu synes det er lige tidligt nok - det er begrænset hvad der er at se når du ikke er længere henne  Måske vente til uge 6 eller 7 og så få en tryghedsscanning, men du kan selvfølgelig gøre det når du selv føler for det. Jeg var til privat scanning i uge 10.

/Fenja

Jeg tænkte at det skulle være onkring uge 8.. altså om en lille mdr  

Dog ikke endnu..  

Anmeld

29. marts 2011

Anonym trådstarter

Lotus86 skriver:

Hov - hvis det er nu du har overvejet det, så bør du nok vente lidt, kender heller ikke til nogen klinikker der gør det så tidligt, det tidligste jeg har set er når man er 6+0 - da hjertet ikke er begyndt at slå endnu.

Jeg vil ikke gøre det nu.. Kun nårh jeg runder omkring de 7 - 8 uger..  Ikke før.. det andet ville være for dorsk..

Anmeld

29. marts 2011

Fenja09

Anonym skriver:

Jeg tænkte at det skulle være onkring uge 8.. altså om en lille mdr  

Dog ikke endnu..  

Okay det er synes jeg også er helt fint at få en tryghedsscanning på det tidspunkt, men så har du jo nok været ved dit første lægebesøg og har fået vandrejournal, blodprøver osv. Men jeg havde intet med til den private scanning - hun spurgte kun efter navn og fødselsdag

Anmeld

29. marts 2011

Lotus86

Anonym skriver:

Jeg vil ikke gøre det nu.. Kun nårh jeg runder omkring de 7 - 8 uger..  Ikke før.. det andet ville være for dorsk..

Hvis du bor omkring København, så kan jeg anbefale www.lillekbher.dk - de tager kun 200 kr. for en tryghedsscanning.

Anmeld

29. marts 2011

Anonym trådstarter

Lotus86 skriver:

Hvis du bor omkring København, så kan jeg anbefale www.lillekbher.dk - de tager kun 200 kr. for en tryghedsscanning.

desværre..  

jeg bor i jylland.. tæt på silkeborg hvor det koster 700 kr..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.