Baby led weaning? Nogen der har hørt om det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

427 visninger
6 svar
0 synes godt om
29. marts 2011

Zeus

Så vidt jeg kan læse mig frem til, så handler det om, at de selv får lov til at spise helt fra start af?

Nogen der prøvet det? Eller ved mere om det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

Zeus

29. marts 2011

Thalia

Jeg har praktiseret BLW med begge mine yngste børn, og vil til enhver tid anbefale det frem for at bede ungerne spise grød og mos.

Dels er mos ikke pokkers lækkert hverken at spise eller gøre rent efter, og dels stimulerer BLW baby på mange flere måder ud over det rent kostmæssige.

Anmeld

29. marts 2011

Zeus

Thalia skriver:

Jeg har praktiseret BLW med begge mine yngste børn, og vil til enhver tid anbefale det frem for at bede ungerne spise grød og mos.

Dels er mos ikke pokkers lækkert hverken at spise eller gøre rent efter, og dels stimulerer BLW baby på mange flere måder ud over det rent kostmæssige.

Har dine fint kunne administrere det med bidderne? Altså uden at bide en halv banan af, af gangen?

Og ved du hvor jeg evt kan finde noget mere information om det?

Anmeld

29. marts 2011

Cris

Ja, mere eller mindre (mine børn har ikke fået andet end bryst indtil de blev 6 og 7 måneder) De fik ikke særlig meget grød, men mest mos af alt mulige ting. Og stille og rollig i deres rytme. I slyngebarn.dk finder du mange som også er glad for BLW

Anmeld

29. marts 2011

Zeus

Cris skriver:

Ja, mere eller mindre (mine børn har ikke fået andet end bryst indtil de blev 6 og 7 måneder) De fik ikke særlig meget grød, men mest mos af alt mulige ting. Og stille og rollig i deres rytme. I slyngebarn.dk finder du mange som også er glad for BLW

Tak, der smutter jeg da lige ind så

Anmeld

29. marts 2011

Thalia

Zeus skriver:

Har dine fint kunne administrere det med bidderne? Altså uden at bide en halv banan af, af gangen?

Og ved du hvor jeg evt kan finde noget mere information om det?

Det har slet ikke været noget problem, tvært imod.  :-)

Og du kan læse meget mere om det lige her

http://www.babyledweaning.com/

Og ellers er der rigtigt mange BLW mødre inde på Jubii.dk efterhånden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.