Hvilken pude skal man vælge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

549 visninger
3 svar
0 synes godt om
29. marts 2011

Tullepii

Min dreng er ved at være 20 måneder, og har besluttet at han skal have en hovedpude nu.. Men hvilken skal man købe?

En baby eller junior? Og hvilken tykkelse, og hvilket fyld er smartest?

Mange 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2011

afrobabies

Tullepii skriver:

Min dreng er ved at være 20 måneder, og har besluttet at han skal have en hovedpude nu.. Men hvilken skal man købe?

Mange 

En flad en i hvert fald, den skal ikke være for tyk. Om det skal være baby eller junior er vist ikke af så stor betydning

Anmeld

30. marts 2011

Mor010711

Tullepii skriver:

Mange 

Hejsa.

Jeg har solgt dyner og puder og der anbefalede vi at man skiftede fra baby til junior når børnene var mellem 18-24 mdr. (Kan selvfølgelig godt afvige, da alle børn jo er forskellige.) Og så ville jeg klart anbefale at du leder efter gåsedun. Og kigger på hvor stor fordelingen af fjer og dun er. Jo flere dun jo bedre, da det giver en bedre isoleringsevne, men samtidig ikke tynger. 

Derudover ville jeg klart vælge dansk producerede produkter. Der er nogle meget skrappe krav til hvordan vi producerer den slags her i Dk. Og så kig efter om om tingene er allergitestet. Det er de fleste af denne slags produkter, så det kan du lige så godt tage med

Anmeld

30. marts 2011

Mor010711

Mor010711 skriver:

Hejsa.

Jeg har solgt dyner og puder og der anbefalede vi at man skiftede fra baby til junior når børnene var mellem 18-24 mdr. (Kan selvfølgelig godt afvige, da alle børn jo er forskellige.) Og så ville jeg klart anbefale at du leder efter gåsedun. Og kigger på hvor stor fordelingen af fjer og dun er. Jo flere dun jo bedre, da det giver en bedre isoleringsevne, men samtidig ikke tynger. 

Derudover ville jeg klart vælge dansk producerede produkter. Der er nogle meget skrappe krav til hvordan vi producerer den slags her i Dk. Og så kig efter om om tingene er allergitestet. Det er de fleste af denne slags produkter, så det kan du lige så godt tage med

Hov, så lige at det kun var pude du spurgte til... Havde svaret lidt på både dyne og pude. Men ville stadig anbefale det samme. Jo flere fjer frem for dun der er i en pude, jo hårdere, tungere og mindre medgørlig er den.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.