Truer med at slå?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.338 visninger
6 svar
0 synes godt om
29. marts 2011

Anonym trådstarter

Min kæreste og jeg har lige haft et skænderi, og han kan blive meget hidsig. -Og på et tidspunkt siger han så "En eller anden dag kommer jeg simpelthen til at slå dig".

- Er det okay at sige sådan i et skænderi? Og hvad havde I gjort?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

Mi

NEJ det er overhovedet ikke OK eller tegn på et normalt forhold!!!

Anmeld

29. marts 2011

Anitta Kristiansen

jeg var smuttet med det samme! 

Anmeld

29. marts 2011

Mikkel's mor <3

Anonym skriver:

Min kæreste og jeg har lige haft et skænderi, og han kan blive meget hidsig. -Og på et tidspunkt siger han så "En eller anden dag kommer jeg simpelthen til at slå dig".

- Er det okay at sige sådan i et skænderi? Og hvad havde I gjort?

Jeg havde ikke fundet mig i det overhovet. og var nok smuttet på stedet. for hvis han truer med det, hvoror skulle han så ikke kunne finde på det ? 

Stort  til dig

Anmeld

29. marts 2011

sarahb

Det er uacceptabelt..
Og jeg har det sådan hvis han siger det er det fordi han lyster og det er slet ikk OK!!

Anmeld

29. marts 2011

grinny

Nej det er ikke okay! Og slet ikke hvis det er noget der kommer til at ske flere gange.

Min kæreste har en gang sagt det til mig jeg blev simpelthen så chokeret at jeg bare stod og gloede på ham, jeg kunne på ingen måde reagere på det. 

Vi snakkede om det bagefter hvor jeg sagde til ham at jeg ikke ønskede at han skulle sige sådan en anden gang og han brød helt sammen det lille pus, men det er så ikke sket efter,

Jeg synes du skal tage en snak med ham når i begge er faldet ned

Anmeld

29. marts 2011

Anonym trådstarter

grinny skriver:

Nej det er ikke okay! Og slet ikke hvis det er noget der kommer til at ske flere gange.

Min kæreste har en gang sagt det til mig jeg blev simpelthen så chokeret at jeg bare stod og gloede på ham, jeg kunne på ingen måde reagere på det. 

Vi snakkede om det bagefter hvor jeg sagde til ham at jeg ikke ønskede at han skulle sige sådan en anden gang og han brød helt sammen det lille pus, men det er så ikke sket efter,

Jeg synes du skal tage en snak med ham når i begge er faldet ned

Han er heller ikke typen der kunne finde på at slå. Og da han så sagde det, blev jeg helt paf. Og gik bare ind i et andet rum og lukkede døren stille og roligt efter mig. 

Men vil prøve at snakke med ham om det! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.