Hjælp piger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

692 visninger
12 svar
0 synes godt om
29. marts 2011

SaNiNa

Fik i går konstateret bækkenløsning og har bare fået så ondt de sidste par dagen.

Er blevet henvist til en fys som jeg skal til i næste ugen, men syntes bare der er alt alt for lang tid med de her smerter kan ikke side stå eller gå vil helst ligger også selvom det gør ondt men ikke lige så ondt som det andet.

Men er der ikke et eller andet jeg kan gør for at lettet det lidt?

Spiser smertestillende for at være til, og prøver så vidt det er muligt ikke at løfte på Nicklas men nogle gang bliver jeg jo nød til at tage ham op. Som idag da han bare ikke ville hjem fra dp og smed sig så lang han var og bare blev liggende selvom jeg gik hen til bilen. Det gjorde det bestem heller ikke bedre at jeg skulle bære en dreng som ikke ville bæres og som så heller ikke vil spændes fast i sin stol. Det lider jeg så pænt af nu.

Men hvis i kender en lille øvelse eller noget andet som kan hjælpe mig så kom endelig med det er åben over for alt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

Kay

altså... jeg er hybermobil og har løst bækken... derfor har jeg tit haft smerter pga "bækken løsning" selvom jeg ikke har været gravid....

jeg plejer at ligge mig nede på gulvet, på ryggen... men lægene på en stol... lårene går derfor lodret ned så rumpen er lige ved stolens "fødder" hvis du forstår???

Anmeld

29. marts 2011

SaNiNa

Kay skriver:

altså... jeg er hybermobil og har løst bækken... derfor har jeg tit haft smerter pga "bækken løsning" selvom jeg ikke har været gravid....

jeg plejer at ligge mig nede på gulvet, på ryggen... men lægene på en stol... lårene går derfor lodret ned så rumpen er lige ved stolens "fødder" hvis du forstår???

tror jeg forstår. det må jeg lige prøver når der er blevet puttet

Takker mange gange.

hvade helt glemt hvor ondt det kunne gøre

Anmeld

29. marts 2011

Kay

ok du får lige min primitive paint tegning med håber det hjælper

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

29. marts 2011

SaNiNa

Kay skriver:

ok du får lige min primitive paint tegning med håber det hjælper

iiih tusind tak så forstod jeg rigtig.

Anmeld

29. marts 2011

Kay

Sanne og Nicklas skriver:

iiih tusind tak så forstod jeg rigtig.

var så lidt håber snart du får det bedre

Anmeld

29. marts 2011

SaNiNa

Kay skriver:

var så lidt håber snart du får det bedre

Tusind tak

Anmeld

29. marts 2011

lounika

Fik i går konstateret bækkenløsning og har bare fået så ondt de sidste par dagen.

Er blevet henvist til en fys som jeg skal til i næste ugen, men syntes bare der er alt alt for lang tid med de her smerter kan ikke side stå eller gå vil helst ligger også selvom det gør ondt men ikke lige så ondt som det andet.

Spiser smertestillende for at være til, og prøver så vidt det er muligt ikke at løfte på Nicklas men nogle gang bliver jeg jo nød til at tage ham op. Som idag da han bare ikke ville hjem fra dp og smed sig så lang han var og bare blev liggende selvom jeg gik hen til bilen. Det gjorde det bestem heller ikke bedre at jeg skulle bære en dreng som ikke ville bæres og som så heller ikke vil spændes fast i sin stol. Det lider jeg så pænt af nu.

Men hvis i kender en lille øvelse eller noget andet som kan hjælpe mig så kom endelig med det er åben over for alt.

jeg har fået en lille brusure af min jordmor med nogle øverlser i som skulle hjælpe .. har ikke fået gang i dem i nu...

men det der med at lægge et tæppe på gulvet og ben på en stol gør jeg også.. ser nogle gange tv sådan om aften .. men dine føder skal peje op af så hvis de "vælter " så bind dem lidt sammen så gør det beder bag efter..

Anmeld

30. marts 2011

SaNiNa

lounika skriver:

jeg har fået en lille brusure af min jordmor med nogle øverlser i som skulle hjælpe .. har ikke fået gang i dem i nu...

men det der med at lægge et tæppe på gulvet og ben på en stol gør jeg også.. ser nogle gange tv sådan om aften .. men dine føder skal peje op af så hvis de "vælter " så bind dem lidt sammen så gør det beder bag efter..

Den må jeg have når jeg skal til jm første gang men aner ikke hvornår det er.

men tak fordi du sagde det

Anmeld

30. marts 2011

kamtok

Mit bedste råd er at ligge så meget ned som muligt - på siden med en pude imellem benene. Føler virkelig med dig! - Har selv været meget plaget af det i min graviditet. Kan "kun" trøste med at det næsten forsvinder ligeså snart barnet er kommet ud.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.