Boligindskudslån'?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.015 visninger
5 svar
0 synes godt om
29. marts 2011

Anonym trådstarter

Hej jeg står i den situation at jeg skal flytte fra en lejlighed til en anden i samme afdeling forskellen på lejlighederne er at der er have med til den nye.

Mit spørgsmål er: jeg har et indskudslån i min gamle lejlighed som min mor har indfriet men skal ha pengene igen, kan jeg godt få et nyt indskudslån hos kommunen til den nye lejlighed?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

wamse

Anonym skriver:

Hej jeg står i den situation at jeg skal flytte fra en lejlighed til en anden i samme afdeling forskellen på lejlighederne er at der er have med til den nye.

Mit spørgsmål er: jeg har et indskudslån i min gamle lejlighed som min mor har indfriet men skal ha pengene igen, kan jeg godt få et nyt indskudslån hos kommunen til den nye lejlighed?

Ja hvis du ikke skylder kommunen for det gamle indskudslån, og du opfylder de kriterier der ellers måtte være, så skulle du kunne få lånet

Anmeld

30. marts 2011

Anonym trådstarter

wamse skriver:

Ja hvis du ikke skylder kommunen for det gamle indskudslån, og du opfylder de kriterier der ellers måtte være, så skulle du kunne få lånet

jeg har hørt noget om at man ikke kan få et indskudslån hvis kommunen vurderer man bor fint hvor man allerede bor, passer det? og hvordan kan de vurderer det?

Anmeld

30. marts 2011

Anonym trådstarter

30. marts 2011

wamse

Anonym skriver:

jeg har hørt noget om at man ikke kan få et indskudslån hvis kommunen vurderer man bor fint hvor man allerede bor, passer det? og hvordan kan de vurderer det?

Åhhh det ved jeg godt nok ikke noget om. Mon ikke det er op til en vurdering så?

Anmeld

30. marts 2011

Aprilmor11

Anonym skriver:

Altså i Horsens kommune, skal de ikke vide hvorfor man flytter ..

Men man kan kun låne til indskud, hvis det er igennem en boligforening man har fundet en lejlighed og hvis man ikke har lån ved dem ..

Men prøv at søg, det væreste der kan ske er jo at du får et nej ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.