Opbevaring af legetøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.013 visninger
14 svar
0 synes godt om
29. marts 2011

henh01

Hejsa

HVordan opbevarer i legetøjet i hjemmet?

Her ligger det "hele" i kravlegården og så har vi et micro servante skab hvor der står det sidste. Han har endnu ikke ret meget legetøj, men alligevel nok til at det irriterer miug ikke at kunne rydde det op når dagen er omme.

Legetæpper osv hvor har I det liggende??

Smid gerne et billede ind

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

MaliksMor

henh01 skriver:

Hejsa

Her ligger det "hele" i kravlegården og så har vi et micro servante skab hvor der står det sidste. Han har endnu ikke ret meget legetøj, men alligevel nok til at det irriterer miug ikke at kunne rydde det op når dagen er omme.

puh, vi har legetøj overalt synes jeg.7

der hænger en reol ved siden af hans legehjørne hvor der lægger legetøj i - ellers har jeg en kurv, med små ting og resten flyder bare på gulvet

Legetæppede har vi smidt ud, pga det de sagde i nydhederne på et tispunkt, så vi bruger bare et alm tæppe. resten af legetøjet er på hans værelse.

tager lige nogle billeder

Anmeld

29. marts 2011

henh01

CamillaRH skriver:

puh, vi har legetøj overalt synes jeg.7

der hænger en reol ved siden af hans legehjørne hvor der lægger legetøj i - ellers har jeg en kurv, med små ting og resten flyder bare på gulvet

Legetæppede har vi smidt ud, pga det de sagde i nydhederne på et tispunkt, så vi bruger bare et alm tæppe. resten af legetøjet er på hans værelse.

tager lige nogle billeder

Tak Hvad har de sagt om legetæpperne? -Vi har sådan et smart et der lige kan klikkes sammen så det ikke fylder ret meget, det lå under hans seng før, men nu er der fyldt op med bleer så nu er der ikke plads. Kravlegården havde vi fordi vi havde hund, men ham har vi ikke mere og så er det jo ikke skide nødvendigt med sådan en der fylder halvdelen af vores lille lejlighed

Anmeld

29. marts 2011

Mathilde & Frederikkesmor

Jeg har købt nogle "spande" med lilla stof i Idemøbler til opbevaring af Frederikkes legesager. Ellers synes jeg kurve og lign. er ligeså fint. Det vigtigste er bare, at ungernes legetøj har lov at være i stuen....og det kan sagtens gøres, så det stadig ser lidt smart ud for moderens øjne

Anmeld

29. marts 2011

L.J.L

henh01 skriver:

Hejsa

de her:

Anmeld

29. marts 2011

henh01

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Jeg har købt nogle "spande" med lilla stof i Idemøbler til opbevaring af Frederikkes legesager. Ellers synes jeg kurve og lign. er ligeså fint. Det vigtigste er bare, at ungernes legetøj har lov at være i stuen....og det kan sagtens gøres, så det stadig ser lidt smart ud for moderens øjne

Noams legetøj bliver nødt til at være i stuen da vi deler værelse og der ikke er super meget plads til opbevaring når der skal være puslebord, tremmeseng og 140*200 seng på 1 værelse Men tænker nemlig at her jo ikke behøver ligne der er sprunget en bombe. Kasser er en god ting. Er der låg på?

Anmeld

29. marts 2011

henh01

linselouise skriver:

de her:

Sådan nogle så jeg på her forleden, men blev enig med mig selv om at de nok ville fylde for meget i vores lille bolig. Hvor er de købt og kan du huske prisen?

Anmeld

29. marts 2011

henh01

Andre?

Anmeld

29. marts 2011

bonnie81

hejsa

jeg smider 2 billeder vi har legtøj overalt i vores lejlighed men har heller ik ret meget plads så det hele er i stuen, synes det er hyggeltg. har bøger i reol og til kasser og kurve og i bænk-

hilsen bonnie

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

29. marts 2011

Mathilde & Frederikkesmor

henh01 skriver:

Noams legetøj bliver nødt til at være i stuen da vi deler værelse og der ikke er super meget plads til opbevaring når der skal være puslebord, tremmeseng og 140*200 seng på 1 værelse Men tænker nemlig at her jo ikke behøver ligne der er sprunget en bombe. Kasser er en god ting. Er der låg på?

Nej der er ikke låg på, men det synes jeg ikke gør noget. For mig personligt handler det om, at jeg kan få det ryddet op om aftenen´i en kurv/spand/kasse istedet for at det flyder på hele gulvet... Bare det at det er ryddet op, gør jo en kæmpe forskel.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.