Frej 8 måneder (billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2011

Jibbe

bullerbassen skriver:

Hvor er han skøn - Så stor han bliver

Er han startet i dagpleje ???

Ja han er ved at være kæmpe stor! Og så tung at mosle rundt med. Han skal starte i vuggestue d. 18 april, så de første 3 uger bliver han passet hjemme af farmor den første uge og far de næste uger. Så er spændt på hvordan det bliver. Men han er på hele tiden og altid. Han sidder aldrig stille æg er kun rolig når han sover. Så han er svær at aktivere 12 timer om dagen efterhånden. Han elsker også andre børn og andre mennesker i det hele taget så tror på de kommer til at gå fint! Og tak for regntøjet! Det er super fint!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

bullerbassen

Jibbe skriver:

Ja han er ved at være kæmpe stor! Og så tung at mosle rundt med. Han skal starte i vuggestue d. 18 april, så de første 3 uger bliver han passet hjemme af farmor den første uge og far de næste uger. Så er spændt på hvordan det bliver. Men han er på hele tiden og altid. Han sidder aldrig stille æg er kun rolig når han sover. Så han er svær at aktivere 12 timer om dagen efterhånden. Han elsker også andre børn og andre mennesker i det hele taget så tror på de kommer til at gå fint! Og tak for regntøjet! Det er super fint!

Ja det kunne jeg forestille mig  Det bliver spændende , de når også til en alder , hvor de gerne vil lege med de andre børn.

Hvor har du fået arbejde henne ??

Syntes jeg læste på et tidspunkt du har fået nyt

Selv tak - dejligt du er tilfreds

Anmeld

29. marts 2011

LISBETH:-)

Skøn, lækker og charmerende som altid. Dejlige dejlige kysse kinder

Anmeld

29. marts 2011

Jibbe

bullerbassen skriver:

Ja det kunne jeg forestille mig  Det bliver spændende , de når også til en alder , hvor de gerne vil lege med de andre børn.

Hvor har du fået arbejde henne ??

Syntes jeg læste på et tidspunkt du har fået nyt

Selv tak - dejligt du er tilfreds

På De 2 have ude ved grenen. Og det er deltid og dagvagter :-) så det er super. Til vinter skal jeg så være på det gamle kaffelagret ( cafe 2 takt kommer det til at hedde) som de er ved at starte op i Frederikshavn. Så det bliver spændende.

Anmeld

29. marts 2011

Jibbe

lisbeth2910 skriver:

Skøn, lækker og charmerende som altid. Dejlige dejlige kysse kinder

Tak ;-) ja der bliver både kysset og nevet en del i de kinder ;-) de er helt perfekte. Ligesom sin mors!

Anmeld

29. marts 2011

bullerbassen

Jibbe skriver:

På De 2 have ude ved grenen. Og det er deltid og dagvagter :-) så det er super. Til vinter skal jeg så være på det gamle kaffelagret ( cafe 2 takt kommer det til at hedde) som de er ved at starte op i Frederikshavn. Så det bliver spændende.

Det bliver da så skønt - troede det var i Frederikshavn men det kommer du så også.

Er det de samme som har begge 2 - så godt i avisen der skulle starte nyt op.

Anmeld

29. marts 2011

Jibbe

bullerbassen skriver:

Det bliver da så skønt - troede det var i Frederikshavn men det kommer du så også.

Er det de samme som har begge 2 - så godt i avisen der skulle starte nyt op.

Ja Henrik som jeg kender er medejer af begge. Jeg havde også håbet lidt på det kun blev i Frederikshavn men den her løsning er også fin nok :-) bare jeg kan nøjes med dagvagter når jeg er alene med Frej er det næsten ligegyldigt hvorhenne. Og Skagen er jo fantastisk om sommeren.

Anmeld

29. marts 2011

bullerbassen

Jibbe skriver:

Ja Henrik som jeg kender er medejer af begge. Jeg havde også håbet lidt på det kun blev i Frederikshavn men den her løsning er også fin nok :-) bare jeg kan nøjes med dagvagter når jeg er alene med Frej er det næsten ligegyldigt hvorhenne. Og Skagen er jo fantastisk om sommeren.

Nå ok - ja det er vel bedre en aften vagter. Og ja skagen er skøn om sommeren det eneste er turen derop

Men pyt man kan ikke få det hele på en gang.

Anmeld

29. marts 2011

Riksen

Nøj, hvor er han lækker!

Anmeld

29. marts 2011

Jibbe

Riksen skriver:

Nøj, hvor er han lækker!

Tak :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.