Tidlig julegavekøb - hvad med evt bytning??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

428 visninger
3 svar
0 synes godt om
19. oktober 2008

Kloster

Jeg har det også bedst med at være i godtid med tingene og alt skal helst være planlagt
Men hvis jeg begynder at købe julegaver, fødselsdagsgaver og søndagsgaver allerede nu, hvad gør jeg så, hvis folk vil ell er nødt til at få dem byttet??
Kan man godt bytte gaver, som er købt allerede nu??

Kloster

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2008

Pia.

Kloster skriver:

Jeg har det også bedst med at være i godtid med tingene og alt skal helst være planlagt
Men hvis jeg begynder at købe julegaver, fødselsdagsgaver og søndagsgaver allerede nu, hvad gør jeg så, hvis folk vil ell er nødt til at få dem byttet??

Kloster

De fleste butikker vil gerne være med til det hvis du siger det er til julegaver og får sat byttemærke på ... tror lige så snart vi er inde i novmber så hedder det julehandel - så tror ikke det bliver noget problem hvis du lige venter et par uger... ellers spørg i butikken.....

Knus Pia.

Anmeld

19. oktober 2008

fam.4xc

Kloster skriver:

Kloster

Gir Pia helt ret.. vent et par uger og så vælter det også ind med jule kataloger... I Br var vi godt igang med at få Halloween væk så vi ku jule pynte kan jeg huske

Anmeld

19. oktober 2008

Mette+Mathias

Jeg købte nogle trip trap nisser i sidste uge, og det var ikke et problem, hun skrev blot 24/12 på byttemærket, - det samme gælder en dvd-optager jeg købte i går, - de bytter til ind i januar, men spørg, for en sikkerheds skyld,.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.