belønning på jobbet - ideer søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2011

Dinna88

Min mors arbejde (grundfoss) giver altid ting til hjemmet. Menu lysestager, Herstal lysestager, en god gryde (en stor en, måske en wok) osv. Det synes jeg er en super gave!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

Mamman

Profilbillede for Mamman

I skal være opmærksomme skattereglerne i den forbindelse. Inviteres ledsagerne med til et eller andet, sakl der betales skat af det, gives der et gavekort til en cityforening skal der betales skat af det osv.

Det er meget rart lige at have det i baghovedet

Anmeld

29. marts 2011

Fines mor

De gange jeg har skulle belønne er det blevet en smuk buket blomster, som har bragt lykke op til weekenden:-)

Anmeld

29. marts 2011

mor_sabina

Min mand har stor succces med koncurrencer for at få medarbejderne til at yde ekstra. Det kunne væære gavekort, og så måske påskeæg til resten. Men ved jo ikke om jobbet kan måles. Men det hjælper nogle gange at der er en gulerod, og så kan alle jo få en lille ting for indsatsen, og så lidt ekstr til den/de bedste?

Anmeld

29. marts 2011

mor_sabina

Mamman skriver:

I skal være opmærksomme skattereglerne i den forbindelse. Inviteres ledsagerne med til et eller andet, sakl der betales skat af det, gives der et gavekort til en cityforening skal der betales skat af det osv.

Hov ja det er rigtigt, det er faktisk ikke altid der bliver meget belønning tilbage efter de nye regler

Anmeld

29. marts 2011

Susan1978

Mamman skriver:

ja du har desværre ret, det er jeg også lige blevet bekendt med..  der røg give gave værdien..

øv øv - hvad dælen finder man så lige på.. ?

Anmeld

29. marts 2011

LISBETH:-)

2 biograf billetter til hver. Det har jeg engang fået så kunne man selv vælge om man ville tage sin mand med, eller om man ville bruge den ene billet og tage i biffen hele afdelingen. vi gjorde det sidste og det var skide skægt!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.