Kan jeg smitte mit barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

604 visninger
3 svar
0 synes godt om
29. marts 2011

Julymama

Heey tøser ..

jeg er blevet virkelig syg .. en halsbetændelse der bare bliver værre for hver dag .. tungt hoved .. stoppet næse .. træt .. ingen appetit .. jeg har det så dårligt at jeg er ved at græde fordi jeg bare føler mig så svag .

JEg har ikke været til lægen men jeg er næsten 100% sikker på det er halsbetændelse .. jeg er ikke så meget for pencilin osv under graviditet .

kan jeg smitte mit ufødte barn? eller gøre hende skade på nogen måde ved at være så syg? 

og er der nogen af jer der ved hvor lang tid det tager at blive rask uden pencilin?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2011

mahanna

hejsa

så vidt jeg ved så kan du ikke smidte dit barn, men det kommer til at tage meget lang tid at dlive rask uden pencelin, men du skal huske at du ikke må bruge næse spray da det er usundt når du er gravig pga af det udviger blodkarene, og så skal du passe på med panodil og sådan for det kan også skade baby, men man kan få speciel pencelin til gravide det er lidt dryer men det skulle ikke skade babyen håber det hjælper lidt

knus mahanna

Anmeld

31. marts 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Ja, det kan du godt. Vi har lidt rigtig meget af halsbetændelse hjemme hos os og vi gik og smittede hinanden. Husk, at skolde din tandbørste hver gang du har brugt den, da den er en stor smittekilde.

God bedring

Hov så lige, at du var gravid - nej, så kan du ikke smitte dit ufødte barn.

Anmeld

31. marts 2011

Vidunderligeunger

ej! du kan da godt tage penicillin når du er gravid. jeg havde blærebetændelse i de 9 mdr, og fik penicillin hver dag. jeg det er bedre du tager medicin og bliver rask NU, end du går og har det skidt i flere uger/måneder fordi du ikk vil tage medicin. bare en tanke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.