Malene76 skriver:
Når man inden man får børn siger eller tænker det og det ville jeg aldrig selv gøre når jeg får børn?
Jeg tager mig selv i mange gange at tænke sådan, når jeg ser nogle episoder mellem børn og forældre, hvor jeg ville handle anderledes. Nu tænker jeg så også bare, at jeg jo ikke ved hvad jeg snakker om... sådan helt... da vi ingen børn har, er det så nemt at være klog på hvordan opdragelsen kommer til at foregå. Så var det jeg tænkte... Hvad var vigtigt for jer inden I fik børn og gennemførte I det efterfølgende. Var der noget der ikke duede i virkeligheden?
Håber nogen vel lege med og fortælle lidt. 
MVH Malene
Åhh...jeg ved ikke om jeg havde det inden...men altså, tiden har helt sikkert gjort mig til en bedre og nemmere mor end jeg var da jeg fik den første...jeg tror jeg havde mange forestillinger om hvad der var rigtigt og forkert og jeg havde mange flere nej'er end jeg har nu, trods det at han var og er verdens nemmeste barn.
Men altså, jeg har aldrig sammenlignet mig med hvad andre gør eler har gjort...jeg har altid tænkt meget over hvad jeg selv gør og har gjort og har så konstant prøvet at forbedre mig...jeg er ret sikker på det jeg gør og det var jeg også dengang..jeg er bare blevet klogere eller mere nuanceret med alderen.
For mig handler det ikke om at man gør det rigtigt eller forkert som forældre...det handler om hvad og hvordan man ønsker ens børn skal være som mennesker...og der bliver vi jo meget som det vi bliver lært og vist hjemmefra....
Nå, men jeg kan desværre ikke komme med en masse historier om alt det jeg ikke ville og som jeg gør nu...tiden har udviklet mig som mor, heldigvis...vi bliver jo alle klogere hele tiden, eller det bør vi da i hvert fald blive,.
Anmeld