Sygedagpenge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.368 visninger
4 svar
0 synes godt om
29. marts 2011

Chr-Hei

Som overskriften lyder har jeg et spørgsmål angående sygedagpenge..

Jeg har gået sygemeldt siden d. 4 januar i år og er derfor røget over på sygedagpenge denne måned... Får man noget med posten om hvad man får udbetalt eller hvordan foregår det ..? Skal vel have en slags "lønseddel" på det?

Sygedagpenge bliver udbetalt den sidste torsdag i hver måned ikke eller er det bare den sidste dag i hver måned?

Skal dog kun have dette to gange inden jeg ryger tilbage på alm løn i forbindelse med barsel så det bliver lidt et cirkus de næste par mdr

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

Chr-Hei

Slet ingen ?

Anmeld

29. marts 2011

LSU

Jeg stoppede på sygedagpenge d. 21. i denne måned, så burde da vide lidt 

Jeg fik en "lønseddel" i min e-boks og pengene udbetalt den sidste hverdag i måneden. "Lønsedlen" var som regel ikke meget før tilgængelig, end pengene var 

Anmeld

29. marts 2011

Chr-Hei

Pv86 skriver:

Jeg stoppede på sygedagpenge d. 21. i denne måned, så burde da vide lidt 

Jeg fik en "lønseddel" i min e-boks og pengene udbetalt den sidste hverdag i måneden. "Lønsedlen" var som regel ikke meget før tilgængelig, end pengene var 

Spørger måske dumt men e-boks hvad er det og hvor finder jeg den?

Er jo torsdag jeg burde få pengene ... (:

Anmeld

29. marts 2011

LSU

Min står under min netbank. Men det er nok afhængig af hvilken bank du har, for min mor skal på www.e-boks.dk, for at se hendes breve.

Jeg ved ikke om du modtager "lønsedlen" med posten, hvis ikke du har e-boks. Men mon ikke? Ellers kan du oprette dig på siden og der vælge, hvorfra du vil modtage dine breve elektronisk 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.