Den nye kærlighed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

676 visninger
6 svar
0 synes godt om
29. marts 2011

Anonym trådstarter

Hejsa søde kvinder!

Er lige anonym, da det ikke skal ud endnu hvem jeg er, men det kommer!
Jeg er i den lykkelige lykkelige situation, at have fundet mig en fantastisk sød kæreste, som også har barn, som jeg selv. Vi har kendt hinanden et godt stykke tid efterhånden.
Han er simpelthen så forbandet dejlig, har alle sine værdier i orden og så klikker vi på alle punkter der overhovedet er!

Situationen er den, at vi stort set bor i hver sin ende af landet, og pt kun ser hinanden hveranden uge ca. men sådan er det jo når vi begge har børn osv.

Som det hele er nu, køre det fint, udover det ekstreme savn til hinanden, men kunne godt forestille mig det blev svært/hårdt i længden.

Er der andre herinde der har lækre succeshistorier hvad sådan et forhold angår? Tips og tricks til at holde det ved lige?

Hilsen, den smaskhamrende forelskede, og indtil videre, anonyme!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

twinboys

Anonym skriver:

Hejsa søde kvinder!

Er lige anonym, da det ikke skal ud endnu hvem jeg er, men det kommer!
Jeg er i den lykkelige lykkelige situation, at have fundet mig en fantastisk sød kæreste, som også har barn, som jeg selv. Vi har kendt hinanden et godt stykke tid efterhånden.
Han er simpelthen så forbandet dejlig, har alle sine værdier i orden og så klikker vi på alle punkter der overhovedet er!

Situationen er den, at vi stort set bor i hver sin ende af landet, og pt kun ser hinanden hveranden uge ca. men sådan er det jo når vi begge har børn osv.

Som det hele er nu, køre det fint, udover det ekstreme savn til hinanden, men kunne godt forestille mig det blev svært/hårdt i længden.

Er der andre herinde der har lækre succeshistorier hvad sådan et forhold angår? Tips og tricks til at holde det ved lige?

Hilsen, den smaskhamrende forelskede, og indtil videre, anonyme!

Dejligt indlæg og tillykke...

Da jeg lærte Casper at kende boede vi også et stykke fra hinanden, men det lavede vi hurtigt om på...

Håber I får mere tid sammen snart og endnu en gang tillykke

Majbritt

Anmeld

29. marts 2011

LittleStarsMadeByUs <3

Stort tillykke med kærligheden

Har ingen brugbare råd, andet end - NYD DET  Mon ikke i finder ud af det hen af vejen, hvis det virkelig skal være Jer to

Anmeld

29. marts 2011

Sabsy

Hvor er det dejligt!!!Jeg har ikke selv prøvet det, men de to vigtigste ting i lang distance forhold er ærlig og tillid!..Men har en ven, der for 6 år siden fik en kæreste i Seattle ( US )De så hinanden hver 14dag og var så lykkelige, den dag idag bor han i Seattle og de er stadigvæk sammen - åh synes det er sådan en romantisk historie Held og lykke herfra

Anmeld

29. marts 2011

Anonym trådstarter

Åha tak piger!

Jeg er simpelthen også bare helt oppe i skyerne!

Anmeld

29. marts 2011

Nalle

Da kæresten og jeg mødte hinanden boede vi knap 200 km fra hinanden, efter 3 måneder flyttede han op til mig, den dag idag har vi været sammen i 3½ år

Anmeld

30. marts 2011

jydeinden

Da jeg lærte min kæreste at kende som venner først, boede han i Koldings omegn, kendte ham 4 år inden vi fandt sammen, imellem tiden var han flyttet op i den anden af Jylland dvs Frederikshavn, "kun" små 200 km væk fra mig af... efter et stykke tid flyttede han først til udkanten af århus, og nu halvandet år senere, er vi flyttet sammen.

Som han selv siger, et lang distance forhold kan godt lad sig gøre, hvis man viser hinanden tillid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.