Jeg skal sættes igang d.7 april :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

667 visninger
13 svar
0 synes godt om
29. marts 2011

Mormilla

Var inde og blive scannet i går og bettepigen havde det super der inde. Hun er nu ca 3300g så hun er os blevet en del større end de havde regnet med

Men hvis der ikke er sket noget på termin dato, som er d.7 april, så tager de vandet Hold op, hvor er det bare dejligt at jeg snart skal se hende. Glæder mig helt vildt. Men håber da at der sker noget inden, for det vil jo være det bedste!!!

Her d.27 var jeg sikker på at der var ved at ske noget. Men det gik i, sig selv igen...

Nå jeg ville bare lige dele min glæde, med jer andre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

B&J

Lyder bare super dejligt af hun har det godt der inde og du snart skal sættes igen glæder mig til af læse din fb og se lille pigen

Anmeld

29. marts 2011

Mormilla

B&J skriver:

Lyder bare super dejligt af hun har det godt der inde og du snart skal sættes igen glæder mig til af læse din fb og se lille pigen

Mange tak

Anmeld

29. marts 2011

Najsen86

skønt.. dejligt at vide hvornår man kan forvente hende

Anmeld

29. marts 2011

Mormilla

Najsen86 skriver:

skønt.. dejligt at vide hvornår man kan forvente hende

Ja det er dejligt at vide at jeg ikke skal gå over tid!!!

Anmeld

29. marts 2011

Anaglad

Mormilla skriver:

Var inde og blive scannet i går og bettepigen havde det super der inde. Hun er nu ca 3300g så hun er os blevet en del større end de havde regnet med

Men hvis der ikke er sket noget på termin dato, som er d.7 april, så tager de vandet Hold op, hvor er det bare dejligt at jeg snart skal se hende. Glæder mig helt vildt. Men håber da at der sker noget inden, for det vil jo være det bedste!!!

Her d.27 var jeg sikker på at der var ved at ske noget. Men det gik i, sig selv igen...

Nå jeg ville bare lige dele min glæde, med jer andre

Hej,

Dejligt at du snart får din pige at se. Må jeg spørge hvorfor de vælger at sætte dig igang til terminen? Normalt er de ikke så meget for at sætte igang før man nærmest er nået til uge 42?

Jeg skal måske også sættes igang men det skyldes graviditetsforhøjet blodtryk.

Held og lykke med din fødsel!

Kram, Ana

Anmeld

29. marts 2011

Bshizzle

Sender lige en masse Ve-støv.. ...

Ja nu er det svært at holde ventetiden ud.. .. Men dejligt hun har det godt der inde.

Jeg blev selv sat igang da jeg var 42+2.. så jeg var goooodt utålmodig til sidst Pøj Pøj.  

Anmeld

29. marts 2011

Mormilla

Anaglad skriver:

Hej,

Dejligt at du snart får din pige at se. Må jeg spørge hvorfor de vælger at sætte dig igang til terminen? Normalt er de ikke så meget for at sætte igang før man nærmest er nået til uge 42?

Jeg skal måske også sættes igang men det skyldes graviditetsforhøjet blodtryk.

Held og lykke med din fødsel!

Kram, Ana

Jeg får noget blodfortyndende som hun snakkede om var grunden til at de ville sætte igang til termin. Plus så var der en del problemer ved min søn`s tur til verden som jeg tror os har lidt med det at gøre...

Anmeld

29. marts 2011

Mormilla

Bshizzle skriver:

Sender lige en masse Ve-støv.. ...

Ja nu er det svært at holde ventetiden ud.. .. Men dejligt hun har det godt der inde.

Jeg blev selv sat igang da jeg var 42+2.. så jeg var goooodt utålmodig til sidst Pøj Pøj.  

Mange tak

Det kan jeg godt forstå at du var!!! Det er os lang tid at gå over tid!

Anmeld

29. marts 2011

Anaglad

Mormilla skriver:

Jeg får noget blodfortyndende som hun snakkede om var grunden til at de ville sætte igang til termin. Plus så var der en del problemer ved min søn`s tur til verden som jeg tror os har lidt med det at gøre...

Nåeh.. ok. Held og lykke med det!!! Håber det kommer til at gå helt godt. Jeg har termin om præcis 2 uger.. er meget spændt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.