Lidt Hjælp måske

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

315 visninger
5 svar
0 synes godt om
29. marts 2011

Anonym trådstarter

Hej de damer,

jeg har et spørgsmål.

jeg har de sidste par dage haft helt vildt ondt i nederste del af maven, sådan en spænding agtig følelse, jeg er 17+3 idag, er det normalt eller burde jeg kontakte min læge?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

IsjaLuna

Det er normalt JEg havde også ondt nede ved æggestokkene, hvis det er der du mener ?

Man tror man er heldig at man slipper for menstraution i 9 måneder, men der kommer en masseeeee andre ubehagelige ting i stedet  

Altså jeg brækkede mig hver morgen og aften de første 3 måneder, mere uheldig kan man ikke blive

Anmeld

29. marts 2011

Kofoed.

Anonym skriver:

Hej de damer,

jeg har et spørgsmål.

jeg har de sidste par dage haft helt vildt ondt i nederste del af maven, sådan en spænding agtig følelse, jeg er 17+3 idag, er det normalt eller burde jeg kontakte min læge?

Jeg har det samme, er 15+2 med twins. Det er vild ubehageligt, men for mig hjælper det at prutte, så tror ikke det er farligt.

Anmeld

29. marts 2011

Jemion

Havde samme tur for nogle dage siden.. Kan godt være det måske er meget normalt Men hvis du er nervøs synes jeg du skal kontakte lægen og få svar på hvad det er..  Jeg fik at vide det var ledbåndende omkring livmoderen og bækkenet der giver sig efterhånden som han vokser derinde

Anmeld

29. marts 2011

Rebecca55

Anonym skriver:

Hej de damer,

jeg har et spørgsmål.

Det er vist helt normalt, jeg havde det samme og fik af vide det er når det hele giver sig. Jeg vokser ret meget nu, men synes at det gjorde mest ondt omkring uge 13- 20ca. Tror det er fordi kroppen lige skal vænne sig til hvad der sker. 

Men er du meget nervøs så kontakt din læge, for der er ikke noget værre end at bekymre sig om alt er ok.

Anmeld

29. marts 2011

Anonym trådstarter

Tusind tak for alle jeres søde svar,

jeg kontaktet lægen, og han sagde at det var gangske normalt. men hold da k*** hvor gør det dog bare ondt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.