Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg får løn fra mit arbejde her indtil d. 17 marts, nu er mit spørgsmål får jeg barselspenge her på torsdag fra den 18 marts og frem til skæringsdatoen i den her månede og resten fra mit arbejde? Alm løn er vel bagud betalt, man skal jo arbejde for at få penge...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
pussepige skriver: Jeg får løn fra mit arbejde her indtil d. 17 marts, nu er mit spørgsmål får jeg barselspenge her på torsdag fra den 18 marts og frem til skæringsdatoen i den her månede og resten fra mit arbejde? Alm løn er vel bagud betalt, man skal jo arbejde for at få penge...
det kan godt betale sig at ringe til ydelsescenteret i kommunen og kontakte barselsdagpenge afsnittet
så er du i alt fald sikker på at de har haft fat i din sag osv...
Dagpenge er jo bagudbetalt, så det går jeg da også ud fra barselsdagpenge er...
Jeg er i samme situation - får løn til og med den 11. marts, så er spændt på at se om jeg får "Alle" mine her den 31.
Ni-ko-li-ne skriver: det kan godt betale sig at ringe til ydelsescenteret i kommunen og kontakte barselsdagpenge afsnittet så er du i alt fald sikker på at de har haft fat i din sag osv...
Jeg har fået brev fra kommunen som jeg skulle udfylde og aflevere senest d. 24 marts og det er gjort...
pussepige skriver: Jeg har fået brev fra kommunen som jeg skulle udfylde og aflevere senest d. 24 marts og det er gjort...
men det er jo helt standart procedure, for at være sikker på at de har nået at tage fat i din sag osv... så er det bedst at ringe, så er du helt sikker, og kommer ikke til at stå uden penge
DAs mor skriver: Dagpenge er jo bagudbetalt, så det går jeg da også ud fra barselsdagpenge er... Jeg er i samme situation - får løn til og med den 11. marts, så er spændt på at se om jeg får "Alle" mine her den 31.
Ja jeg er også spændt på det..
Jeg har snakket med kommunen og jeg får for de dage..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128