hvor er det bare hårdt!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

451 visninger
4 svar
0 synes godt om
29. marts 2011

CiSo

Ja sorry piger, men jeg syntes jeg har det mega hårdt for tiden! 

For det første sover Cilas slet ikke ordentligt om natten, hvilket er så fustrærende. Han vågner ca 3-6 gange hver nat, egentlig ikke fordi han er utilfreds som sådan han er bare frisk og " godmorgen mor, så står vi op."  Det reslutere i at vi står op klokken halv 5 - 5 når far tager på arbejde. 

Oven i det, så har jeg mega meget kvalme for tiden og er træt og smadret det føles som om mit underliv er ved at gå fra hinanden og jeg syntes jeg er øm i hele kroppen. Og det er bare slet ikke fedt at sidde med en total frisk dreng, der skal underholdes og kvalme på samme tid!!! 

Og så får jeg det bare så dårligt over, at jeg bliver irriteret på Cilas bare fordi han er frisk og glad men det er jo bare fordi min overskud er lige 0.. 

Hvordan får jeg ham til at sove igennem?? 

Bare lidt brok fra mig.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

IsjaLuna

Vær tålmodig, han er jo stadig lille  

Hold ham vågen om dagen så meget du kan, så er han mere træt om natten. Han skal jo ha sine mange timers søvn

Hvor gammel er han ?

Anmeld

29. marts 2011

CiSo

IsjaLuna skriver:

Vær tålmodig, han er jo stadig lille  

Hold ham vågen om dagen så meget du kan, så er han mere træt om natten. Han skal jo ha sine mange timers søvn

Hvor gammel er han ?

Han er 5 måneder.. Læser bare om alle andre hvis baby sover igennem.. hehe

Anmeld

29. marts 2011

IsjaLuna

Hvis han er 5 måneder gammel, synes jeg godt du kunne være lidt hår med ham og holde ham vågen når du vil ha han er vågen og at han sover når du vil ha han skal sove  

Hvis du ikke tænder lyset om natten om snakker højt, så keder han sig og er tvunget til at sove  

Min datter sov også igennem hver nat, men kun fordi jeg fik hende til det, eller havde hun levet om natten og sovet om dagen

Anmeld

29. marts 2011

Laulund87

Årh søde

Håber det bliver bedre med søvnen, og kvalmen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.