Kæreste-dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.343 visninger
16 svar
0 synes godt om
29. marts 2011

HopinWishin

Kunne godt tænke mig at vide hvor mange af jer der fejrer kæreste-års-dag?... Og hvordan I fejrer det....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

Malene84

HopinWishin skriver:

Kunne godt tænke mig at vide hvor mange af jer der fejrer kæreste-års-dag?... Og hvordan I fejrer det....

Hmmm ja altså vi plejer da at hygge mere om hinanden på den dag. Vi har aldrig gjort noget specielt ud af det, men sørger alligevel lidt ekstra for hinanden.

I år skulle vi virkelig have fejret det, da drengene er kommet. Såå der er brug for kærestedage, men manden brændte mig af

Ellers plejer vi fx. at tage i biffen, ud at spise, løbe på skøjter, Tivoli osv

Anmeld

29. marts 2011

Miia90

HopinWishin skriver:

Vi fejre det  Vi tager ud og spiser og ser en god film i biffen eller bare derhjemme

Anmeld

29. marts 2011

metski83

Vi fejrer det her hjemme med god mad og hygge, ellers er vi ude at spise

Anmeld

29. marts 2011

Isabella_mor

vi havde årsdag i december, og der var vi ude og spise på en mega lousy kinesisk reataurent (det var mig der havde valgt den )

og derefter i det kongelige teater og se ballet (Carolie carvallos afdansings ballet) tornerose.. rigtig flot.. men jeg var højgravis og havde utrolig mange smerter så det var ikke en vild fornøjelse.. men set i bakspejlet var det rigtig dejligt..

og så fik jeg det smykke jeg altid har ønket mig..

sølvhalskæde med sort maguerit fra Georg Jensen

Anmeld

29. marts 2011

Malene76

Vi skiftes til at stå for vores årsdag.  Indtil nu har vi været på hotelophold evt. med wellnes et par dage. Så skønt. I 09 og 10 toppede vores årsdage dog.   I 09 friede min søde mand til mig nede på stranden ved Løkken. Total romantisk. I 10 hold vi bryllup på vores årsdag. Det var også bare en fantastisk dag. I år bliver det lidt svært at leve op til de sidstre to år.  Det er mig der arrangerer i år.

MVH Malene

Anmeld

29. marts 2011

Bshizzle

Her hjemme laver vi osse god mad og bare hygger om hinanden..

Ligger ikke noget vildt i dagen udover at få noget god mad.

... sidste år var det en rigtig ØV dag.. Min veninde havde brug for hjælp og endte med hun røg ind på P hvor jeg sad heeeeleee aften for hendes skyld.

Anmeld

29. marts 2011

Bshizzle

Malene76 skriver:

Vi skiftes til at stå for vores årsdag.  Indtil nu har vi været på hotelophold evt. med wellnes et par dage. Så skønt. I 09 og 10 toppede vores årsdage dog.   I 09 friede min søde mand til mig nede på stranden ved Løkken. Total romantisk. I 10 hold vi bryllup på vores årsdag. Det var også bare en fantastisk dag. I år bliver det lidt svært at leve op til de sidstre to år.  Det er mig der arrangerer i år.

MVH Malene

Årh....!! Sikker nogle romantiske ideer..  

Anmeld

29. marts 2011

Malene76

Bshizzle skriver:

Årh....!! Sikker nogle romantiske ideer..  

TAk

Anmeld

29. marts 2011

Magsen

Malene76 skriver:

MVH Malene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.