Er det hvordan baby ligger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

736 visninger
3 svar
0 synes godt om
29. marts 2011

Zibi_84

Hej piger. Dette spørgsmål har nok været her mange gange, men har lige brug for lidt optimisme fra jer) Jeg har i ca 3 uger i træk mærket SINDSYGT meget liv. Følte jeg kunne mærke ham vende og dreje sig, og nogle gange kom der en arm eller fod frem...Fantastisk. Så kommer der nogle dage i træk hvor jeg kun mærker ham meget lidt indenvendig...Så kan der gå flere dage før at jeg mærker kraftige spark igen, og kun små puf. Er det fordi pladsen er blevet større? Eller vender han bare den anden vej? Og har i samme erfaring?

Er i uge 28

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

kkk

Jeg er sikker på at det handler om hvordan han ligger. Han er blevet så stor at han kan sparke og sprælle helt vildt, men er stadig ikke større end at han kan dreje sig på en måde så han primært møffer rundt meget lokalt - hvis du forstår hvad jeg mener... Hvis han ligger med ryggen ud ad og sparker og bokser indad, så mærker du mindre, end hvis han har arme og ben vendt udad (eller ned ad mod blære eller opad mod ribenene:-)

Anmeld

29. marts 2011

Sitrani

Jeg har det nøjagtig som dig.. Nogle dage mærker jeg rigtig meget liv, andre dage ikke så meget, mest små puf, som du skriver... Jeg er 26+4 i dag.. Tror det er helt normalt! Baby er dog ikke så stor (ENDNU), så der er stadig lidt plads at bevæge sig på.. Når først vi når længere hen, så kan man sikkert mærke enhver bevægelse meget tydeligere....

Anmeld

29. marts 2011

Zibi_84

Tak for jeres svar. Det var også det jeg regnede med...Dejligt at få de uddybet lidt. Tak piger)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.