Så fik jeg taget de sidste blodprøver.. Så er det bare vente

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

468 visninger
4 svar
0 synes godt om
29. marts 2011

Sujan

Ja fik min mens i torsdags og skulle have taget blodprøver på dag 3-5 i min cyklus. Fik jeg så gjort i går.

Så nu skal jeg bare vente på svar, så bliver der lavet en handlingsplan for os... Det er meget spændende.

Der er bare 4-6 ugers ventetid inden der kommer svar på prøverne... Håber vi kan undgå direkte behandling men må vente og se... Men ih hvor er jeg spændt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

Putomanen

Det lyder rigtig spændende! Så er det i gang når i har fået svaret? Jeg  for, at prøverne ser fine ud

Og hvordan går det egentlig med rygestoppet?

Anmeld

30. marts 2011

Sujan

Putomanen skriver:

Det lyder rigtig spændende! Så er det i gang når i har fået svaret? Jeg  for, at prøverne ser fine ud

Og hvordan går det egentlig med rygestoppet?

Ja bliver rigtig spændende:-)

Rygestoppet går rigtig godt... Røgfri i 9 dage nu... Er super stolt

Anmeld

30. marts 2011

Line11

Sujan skriver:

Ja fik min mens i torsdags og skulle have taget blodprøver på dag 3-5 i min cyklus. Fik jeg så gjort i går.

Så nu skal jeg bare vente på svar, så bliver der lavet en handlingsplan for os... Det er meget spændende.

Der er bare 4-6 ugers ventetid inden der kommer svar på prøverne... Håber vi kan undgå direkte behandling men må vente og se... Men ih hvor er jeg spændt.

Dejligt at høre! Vi står lidt i den samme situation - og til middag i dag skal vi ind og have alle svarene

Ja det bliver SÅ spændende det hele... Jeg er helt sikker på at det pludseligt kommer til at gå super hurtigt, og så står man med en baby før man aner det! 

Rigtig meget held og lykke! 

Knus Line

Anmeld

30. marts 2011

Putomanen

Sujan skriver:

Ja bliver rigtig spændende:-)

Rygestoppet går rigtig godt... Røgfri i 9 dage nu... Er super stolt

Hvor er du bare sej!!! Stort tillykke  Der er mange der siger, at den første uge er den værste...

Så håber jeg, at det hjælper på muligheden for, at få en lille spire

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.