1million...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Ville du sige det til nogen???

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.098 visninger
14 svar
0 synes godt om
18. oktober 2008

twinboys

Ja hvis du vandt mange penge, ville du så sige det til nogen???

Ja jeg tror ikke jeg kunne holde min mund... Men ville gerne holde det for mig selv så vil ikke sige det til nogen, men bliver svært at lade være...
Så jeg ser det an til når jeg vinder den store gevinst...

Majbritt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2008

Honningblomst

Jeg ville ikke sige det til nogen...tja, hvorfor?? jeg fortæller da heller ikke hvis jeg har underskud på kontoen...mine pengesager er vel ret så ligegyldige for andre mennesker og uendelig kedeligt at tale om.

Knus Eva...

Anmeld

19. oktober 2008

lonemus

Jeg ved det ikke.....jeg kommer nok aldrig til at opleve det, så det kan jeg slet ikke tage stilling til!!

Lone

Anmeld

19. oktober 2008

Balderson

Både og...

Jeg ville fortælle mine forældre det (men jeg har også altid sagt at hvis jeg vandt 25 millioner i lotto, så skulle min far have den Land rover, han så gerne vil have, men som endeligt er spild af penge når man bor i dk.)

og de er faktisk de eneste der ville få det at vide.. Men hensyn til andre, så kommer det jo ikke dem ved..

Anmeld

19. oktober 2008

Annikaa

Hej

Jeg har svare ja da. For ville slet ikek kunne holde min mund med det til mine forældre. Vi har et tæt forhold til mine forældre. Hvis det kune var en mil. Så ville vi nok betale vores su gllæad af og så se om vi kunen købe en form for bolig. Men vis det var lidt mere, ville jeg gibe mine forældre nogle penge, og min lille bror nogle gaver, bla. betale hans lån ud og su gæld.

Men jeg spiller aldig, så vinder heller ikke... 60.png

Anmeld

19. oktober 2008

Heidi.

Jeg ville sige det til min mor.. Og give hende en del af pengene, da hun har hjulpet os RIGTIG meget

Anmeld

19. oktober 2008

Lulle25

Ville ikke fortælle det til nogen. Hvorfor ikke? Ja fordi folk får sku så ondt i røven over ingenting nu om dage så kunne lige forestille mig hvis man vandt en masse penge hvor ondt i røven de ville få, så absolut nej, ville ikke fortælle det til en sjæl Louise

Anmeld

19. oktober 2008

fam.4xc

mine nærmeste ville få besked.. dels fordi de ville undre sig over vi inviterede dem alle med på en fælles rejse sydpå og dels fordi vi ville betale Claes´s far den gæld af han skylder ham

Men det er jo noget uvirkeligt at forholde sig til for tvivler sgu på det nogensinde sku ske

Her er det støreste vi var vundet vist været 10000 på et skrabelod...

Anmeld

19. oktober 2008

1977

Profilbillede for 1977
Jeg tror bare jeg ville sige at jeg har vundet, men ikke hvor meget. Det kommer ikke rigtig nogen ved Men der skal da laves en check til min mor, så hun får det afvide

Anmeld

19. oktober 2008

Lullaby

Mine forældre. Og så ville jeg give mine forældre og min mands forældre en slat penge som tak for de gange hvor de har hjulpet os

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.