Mødregruppe ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

456 visninger
7 svar
0 synes godt om
28. marts 2011

Gyllibik

Godaften derude

Lige inden jeg smutter i seng, vil jeg gerne høre, om der er nogle af jer, som har en idé til hvad man kan lave med mødregruppe.

Vi skal mødes hos mig næste gang, og for at det ik bare bliver det sædvanlig hygge snak, kunne jeg godt tænke mig at vi skulle "lave" noget sammen.

Kan bare ikkelige finde ud af hvad det skal være, vores babyer er ca.4-5 mdr.

Noget sjovt, aktivt og hyggeligt i en knap så stor lejlighed.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

Gyllibik

Frem 

Anmeld

29. marts 2011

DLM

i kunne tage ud og kigge på et eller andet, jeg skal på museum med min mødregruppe i morgen

Anmeld

29. marts 2011

Mette.

Gyllibik skriver:

Frem 

Vi har af og til spillet spil, som Trivial Pursuit - det er hyggeligt også sker der lidt andet end "bare" snak.

Vi har været på hold, så når man skulle se til de små, skifte osv. kunne man smutte mens. Hvis i er i nærheden er by, kunne i måske tage på cafe eller lignende. Vi talte også om at få en frisør ud så alle kunne blive klippet, mens vi tog os af ungerne på skift. Det blev desværre aldrig til noget, men måske i kan bruge ideen.

Anmeld

29. marts 2011

AWO

Hvad med at lave hånd- og fodaftryk? I kan enten hver købe sådan et gipssæt, eller i kan lave dem med maling og på pap. Begge ting burde kunne findes i hobbyforretninger.

Anmeld

29. marts 2011

Gyllibik

DLM skriver:

i kunne tage ud og kigge på et eller andet, jeg skal på museum med min mødregruppe i morgen

God idé, men havde mere tænkt som noget vi kunne lave hos mig imorgen

Anmeld

29. marts 2011

Gyllibik

Mette. skriver:

Vi har af og til spillet spil, som Trivial Pursuit - det er hyggeligt også sker der lidt andet end "bare" snak.

Vi har været på hold, så når man skulle se til de små, skifte osv. kunne man smutte mens. Hvis i er i nærheden er by, kunne i måske tage på cafe eller lignende. Vi talte også om at få en frisør ud så alle kunne blive klippet, mens vi tog os af ungerne på skift. Det blev desværre aldrig til noget, men måske i kan bruge ideen.

Se det var en idé jeg kunne tænke over. Takker

Anmeld

29. marts 2011

Gyllibik

Anke skriver:

Hvad med at lave hånd- og fodaftryk? I kan enten hver købe sådan et gipssæt, eller i kan lave dem med maling og på pap. Begge ting burde kunne findes i hobbyforretninger.

Tror det bliver det vi skal, male hånd og fod aftryk på de små basser.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.