Immunglobulin behandling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.167 visninger
12 svar
0 synes godt om
28. marts 2011

Mischa

Så fandt lægerne endelig årsagen til at vi mistede for 4 gang.

Hvor er jeg bare lettet.

Er der nogle af jer der har erfaringer med immunglobulin? jeg skal i behandling så snart jeg bliver gravid igen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2011

LISBETH:-)

MischaKuhr skriver:

Hvor er jeg bare lettet.

Er der nogle af jer der har erfaringer med immunglobulin? jeg skal i behandling så snart jeg bliver gravid igen.

hvordan har de fundet ud af det? Via blodprøve?

Anmeld

28. marts 2011

Mischa

lisbeth2910 skriver:

hvordan har de fundet ud af det? Via blodprøve?

Jeg fik taget ca 12 blodprøver hvor de tjekker for antistoffer, sygdomme, blodet i sig selv og stofskifte m.m... Ja så fandt de årsagen derigennem

Anmeld

28. marts 2011

LISBETH:-)

MischaKuhr skriver:

Jeg fik taget ca 12 blodprøver hvor de tjekker for antistoffer, sygdomme, blodet i sig selv og stofskifte m.m... Ja så fandt de årsagen derigennem

Håber det ikke gør noget jeg spørger. Men hvordan fik du lov til at blive udredt? har selv mistet 5 gange men fordi jeg har 2 piger har jeg lige fået brev om at de ikke vil bruge ressourcer på mig, men at jeg kunne få taget nogen blodprøver hvis jeg virkelig føler det er nødvendigt.

Anmeld

28. marts 2011

Mischa

lisbeth2910 skriver:

Håber det ikke gør noget jeg spørger. Men hvordan fik du lov til at blive udredt? har selv mistet 5 gange men fordi jeg har 2 piger har jeg lige fået brev om at de ikke vil bruge ressourcer på mig, men at jeg kunne få taget nogen blodprøver hvis jeg virkelig føler det er nødvendigt.

De vurderer graviditeterne, hvor langt man har været henne, og om man har børn i forevejen osv.

Anmeld

28. marts 2011

Skouboe

Jeg har fået Privigen (Humant Immunoglobin) under begge mine graviditeter, men det er af en anden årsag.

Jeg har en veninde der har tabt flere gange og denne gang fik hun IVF og derefter Privigen nogle måneder og hun er idag i uge 30 eller deromkring med tvillinger. Hun har 2 børn i forvejen og tvillingerne har de selv betalt.

Anmeld

28. marts 2011

Mischa

Skouboe skriver:

Jeg har fået Privigen (Humant Immunoglobin) under begge mine graviditeter, men det er af en anden årsag.

Jeg har en veninde der har tabt flere gange og denne gang fik hun IVF og derefter Privigen nogle måneder og hun er idag i uge 30 eller deromkring med tvillinger. Hun har 2 børn i forvejen og tvillingerne har de selv betalt.

Der findes mirakler er glad for at de fandt en årsag.

Anmeld

28. marts 2011

kamtok

MischaKuhr skriver:

Hvor er jeg bare lettet.

Det er Anti-D ikk'?
Fik en indspøjtning i låret i 28. uge og igen lige da jeg havde født (husk endelig at få denne også da den modvirker evt. antistoffer mod næste barn der måske måtte komme).
Jeg er rhesus negativ og min søn er rhesus positiv.

Anmeld

29. marts 2011

Mischa

kamtok skriver:

Det er Anti-D ikk'?
Fik en indspøjtning i låret i 28. uge og igen lige da jeg havde født (husk endelig at få denne også da den modvirker evt. antistoffer mod næste barn der måske måtte komme).
Jeg er rhesus negativ og min søn er rhesus positiv.

Jeg er ikke helt klar over det

men jeg skal i behandling 9x3-5 timer med en uges mellemrum til uge 15 eller noget lignende

Anmeld

29. marts 2011

kamtok

MischaKuhr skriver:

Jeg er ikke helt klar over det

men jeg skal i behandling 9x3-5 timer med en uges mellemrum til uge 15 eller noget lignende

fandt lige et link til en pjece

http://www.rigshospitalet.dk/NR/rdonlyres/775951BE-41FF-4E3D-BDED-3A81B980F423/0/Informationomvandskanning.pdf

Håber virkelig for dig at det vil kunne hjælpe, så I kan få jeres ønskebarn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.