Jeg er gravid!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2011

lounika

Anonym skriver:

Det var ikke planlagt, men altid ønsket

heheh det kender jeg godt... var bestemt heller ikke planlagt med os da vi kun hade været sammen en mdr .. men ønsket i mange år at få børn .. så dejligt a lige vel og vi glæder os.... stoooort tilykke til jer her fra.. glæd dig til maven vokser det dejligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2011

Anonym trådstarter

lounika skriver:

heheh det kender jeg godt... var bestemt heller ikke planlagt med os da vi kun hade været sammen en mdr .. men ønsket i mange år at få børn .. så dejligt a lige vel og vi glæder os.... stoooort tilykke til jer her fra.. glæd dig til maven vokser det dejligt

Tak skal du have. Jeg er desværre ikke sammen med faderen mere. Han sagde fra, da jeg fortalte jeg var gravid. Desværre. Men så må jeg tage den derfra og klare det alene.

Anmeld

28. marts 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

Sådan da! Er lige anonym lidt endnu, men det skal nok afsløres senere hen.

Tillykke! Du pirrer sku min nysgerrighed

Anmeld

28. marts 2011

lounika

Anonym skriver:

Tak skal du have. Jeg er desværre ikke sammen med faderen mere. Han sagde fra, da jeg fortalte jeg var gravid. Desværre. Men så må jeg tage den derfra og klare det alene.

det kan du da også snilt.... er det din første og må jeg spøre hvor gammel du er? bare nysgeri...

var også meget nervøs for at sige jeg var gravid efter så kort forhold men det gik .... 

Anmeld

28. marts 2011

Anonym trådstarter

lounika skriver:

det kan du da også snilt.... er det din første og må jeg spøre hvor gammel du er? bare nysgeri...

var også meget nervøs for at sige jeg var gravid efter så kort forhold men det gik .... 

Det er min første, ja.

Anmeld

28. marts 2011

MaliksMor

Anonym skriver:

Sådan da! Er lige anonym lidt endnu, men det skal nok afsløres senere hen.

Tillykke

Anmeld

28. marts 2011

Happiness

STORT tillykke! Det er jo bare dejligt Glæder mig til at se afsløringen

Anmeld

28. marts 2011

metski83

Tillykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.