Erfaring med hormonspiral - HJÆLP!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.096 visninger
16 svar
0 synes godt om
28. marts 2011

Tut

Hej piger,

Jeg har en hormonspiral (mirena, eller sådan noget lign.)

Jeg fik den sat op for mere end et år siden, og jeg har ikke blødt i 8 mdr.

Men i går begyndte jeg at bløde sådan noget mørkebrunt blod, som er blevet lysere og lysere, og det er nu frisk blod.

Jeg har samtidig rigtig ondt i maven, og mavekramper.

Er der nogen der har prøvet det?

Jeg ringer til lægen i morgen, men jeg ville lige høre om der er nogen af jer der har prøvet noget lign.

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2011

ekzunz

Tut skriver:

Hej piger,

Jeg har en hormonspiral (mirena, eller sådan noget lign.)

Jeg fik den sat op for mere end et år siden, og jeg har ikke blødt i 8 mdr.

Men i går begyndte jeg at bløde sådan noget mørkebrunt blod, som er blevet lysere og lysere, og det er nu frisk blod.

Jeg har samtidig rigtig ondt i maven, og mavekramper.

Er der nogen der har prøvet det?

Jeg ringer til lægen i morgen, men jeg ville lige høre om der er nogen af jer der har prøvet noget lign.

Knus

Det har jeg heldigvis ikke oplevet. Tror det er meget klogt at du kontakter din læge i morgen. Det lyder ikke rigtigt.

Anmeld

28. marts 2011

Susan1978

uha det lyder ikke rigtigt Tut..

jeg stoppede med at bløde on off efter ca 7 mdr også blev det mindre og mindre, men jeg havde det ikke godt i min krop med den..

men jeg synes ikke det lyder normalt ...  tror du gør klogt i lige at blive tjekket.

altså med mindre det er en menstruation der synes at ville bløde lidt denne gang.

Anmeld

28. marts 2011

Mortiltodrenge

Jeg blev gravid med sådan en spiral! Måske det samme er sket for dig og du er ved at abortere? Jeg ville også lige kontakte en læge i morgen.

Anmeld

28. marts 2011

Tut

Mortiltodrenge skriver:

Jeg blev gravid med sådan en spiral! Måske det samme er sket for dig og du er ved at abortere? Jeg ville også lige kontakte en læge i morgen.

Min veninde sagde at hun også troede at jeg var ved at miste. Jeg har 2 børn i forvejen, og jeg har aldrig prøvet at miste, så jeg vil ikke kunne "genkende" det.

Jeg forstår heller ikke hvis det er en alm. menstrution, nu hvor jeg ikke har blødt, overhoved, i 8 mdr. ikke engang plet blødt.

Men jeg må høre lægen i morgen.

Anmeld

28. marts 2011

mamax3

Tut skriver:

Min veninde sagde at hun også troede at jeg var ved at miste. Jeg har 2 børn i forvejen, og jeg har aldrig prøvet at miste, så jeg vil ikke kunne "genkende" det.

Jeg forstår heller ikke hvis det er en alm. menstrution, nu hvor jeg ikke har blødt, overhoved, i 8 mdr. ikke engang plet blødt.

Men jeg må høre lægen i morgen.

Man ka ik blive gravid på hormon spiral... har fået det bekræftet 4 forsk steder... 

Anmeld

28. marts 2011

Vivian67

Jeg har haft sådan en spiral i 5-6 år. Jeg bløder ca en gang om året i retningen af det du fortæller, har haft kontakt med lægen, som siger det er ganske normalt.

Anmeld

28. marts 2011

Mortiltodrenge

mamax3 skriver:

Man ka ik blive gravid på hormon spiral... har fået det bekræftet 4 forsk steder... 

Nå, men det kan jeg så fortælle at man kan!!!!!! Jeg har en dreng på 10 måneder i dag der er lavet på hormonspiral. Og det var ikke første gang min gynækolog oplevede dette.

Anmeld

28. marts 2011

mamax3

Mortiltodrenge skriver:

Nå, men det kan jeg så fortælle at man kan!!!!!! Jeg har en dreng på 10 måneder i dag der er lavet på hormonspiral. Og det var ikke første gang min gynækolog oplevede dette.

Jeg har fået det bekræftet 3 forsk steder og det ene af en af landets bedste gynækologer... så NEJ ka det ikke...
Så må din være faldet ud.

Anmeld

28. marts 2011

Mortiltodrenge

mamax3 skriver:

Jeg har fået det bekræftet 3 forsk steder og det ene af en af landets bedste gynækologer... så NEJ ka det ikke...
Så må din være faldet ud.

Det var da utroligt!!!!!!! Jo, man kan og NEJ den var ikke faldet ud! Og du kan da have talt med nok så mange dygtige gynækologer, de er så åbenbart ikke dygtige nok.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.