Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej ladies,
Jeg har en skøn opskrift på blåbær-muffins, men synes lige de mangler en lækker frosting - så er der ikke lige nogen der lægger inde med en god opskrift til mig :-)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ej, tøser, kom så - del Jeres dejlige opskrifter med mig :-)
Jo jo jo det har jeg da:
9 dl. flormelis
180 g. blødt smør
evt. lidt lun mælk
3 tsk. vanielle.
Piskes sammen.
Hvis det skal være chokolade frosting, så tilsætter du bare 2,5 dl. kakao.
sismofutten skriver: Hej ladies, Jeg har en skøn opskrift på blåbær-muffins, men synes lige de mangler en lækker frosting - så er der ikke lige nogen der lægger inde med en god opskrift til mig :-)
Må jeg ikke bede om opskirften på blåbær miffins? -Det lyder så lækkert
Maalene skriver: Vil lige oppe den for dig Der må da være NOGEN derude, som kan hjælpe? Kom så piger
Vil lige oppe den for dig Der må da være NOGEN derude, som kan hjælpe? Kom så piger
Tusind tak, det var rigtig sødt af dig :-)Og så hjalp det
Loppe skriver: Jo jo jo det har jeg da: 9 dl. flormelis 180 g. blødt smør evt. lidt lun mælk 3 tsk. vanielle. Piskes sammen. Hvis det skal være chokolade frosting, så tilsætter du bare 2,5 dl. kakao.
Tak
JulieE skriver: Må jeg ikke bede om opskirften på blåbær miffins? -Det lyder så lækkert
Det kan du tro - jeg bruger bl.a. denne: http://dk-kogebogen.dk/opskrifter/visopskrift.php?id=5170Den er et stort hit herhjemme
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128