Nogen der ved hvad det her er??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.918 visninger
22 svar
0 synes godt om
28. marts 2011

2721

Under mig over hvad de her mærkelige røde, tørre pletter min søn har fået er, huden er meget ru, men han virker ikke generet af det, så tvivler på det er farligt Han har 2 på det ene ben og 2 på den ene arm.

Men tænkte det kunne være nogen af jer ved hvad det er??

Her er et par billeder omend ikke særlig gode :
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2011

Mimic

det ligner min datters børneeksem, når det er i dvale...

eller som det så ud da vi opdagede det første gang

Anmeld

28. marts 2011

henh01

Det ligner tørre plamager. Smør noget fed creme på og se tiden an. Bliver dte værre så kontakt din læge

Anmeld

28. marts 2011

2721

Mimic skriver:

det ligner min datters børneeksem, når det er i dvale...

eller som det så ud da vi opdagede det første gang

Puha, det håber jeg ikke, det er slemt nok han konstant får nældefeber uden vi ved hvorfor
Hvad behandles det med, hvis det er børneeksem??

Anmeld

28. marts 2011

2721

henh01 skriver:

Det ligner tørre plamager. Smør noget fed creme på og se tiden an. Bliver dte værre så kontakt din læge

Har prøvet med fed crem, men det bliver bare mere rødt og han bliver ked, som det svirre.

Anmeld

28. marts 2011

henh01

Puslingen skriver:

Har prøvet med fed crem, men det bliver bare mere rødt og han bliver ked, som det svirre.

Så ville jeg ringe til lægen i morgen og få noget kløestillende, eller andet smertedæmpende. Lægen kan også fortælle dig hvad det er.

Anmeld

28. marts 2011

2721

henh01 skriver:

Så ville jeg ringe til lægen i morgen og få noget kløestillende, eller andet smertedæmpende. Lægen kan også fortælle dig hvad det er.

Okay, tak.

Anmeld

28. marts 2011

Tin

Profilbillede for Tin

Prøv at smøre med a-derma creme. Den er super til mange ting, og jeg bruger den dagligt til min søn der også har børneeksem.....og ja, jeg synes også det ligner hans børneeksem, når det er i dvale, som en skriver.....

Anmeld

28. marts 2011

Steph_Laurits

Det er tør hud, jeg får også af og til sådanne plamager (ikke særlig store) på arme og brystkasse når jeg har været i bad!

Fed creme er mit råd

Anmeld

28. marts 2011

2721

Tin skriver:

Prøv at smøre med a-derma creme. Den er super til mange ting, og jeg bruger den dagligt til min søn der også har børneeksem.....og ja, jeg synes også det ligner hans børneeksem, når det er i dvale, som en skriver.....

Tak forsvar
Nok et dumt spørgsmål, men hvad betydning, vil det have for ham hvis det er børneeksem, og går det væk med alderen??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.