Hvad størrelse bruger du i bukser?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. oktober 2008

Kvindemin

Der hvor jeg køber bukser, diesel og lign. hedder det str 24 60.png

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2008

Honningblomst

Pooh skriver:

Eva skriver:

Tja...efter jeg har tabt mig bruger jeg 38(har dog et par bukser i 36 som bare sidder super godt), men det kommer altså meget an på modellen.
Har målt mig til at mine bryster er large, mine hofter medium og min talje small-griner- så kan man da tale om at være sammensat..
Men er nu godt tilfreds med det som det er, i hvert fald med tøj på...
Knus Eva...mest med tunika og leggins...

Jamen så har du jo bare perfekt kvindeform.

Jeg bruger selv str 38, og enkelte i str 36... men vil nu gerne kunne passe alle mine bukser i str 36 igen.

Rikke.

Tja...hvad en perfekt kvindekrop så er-smiler- smag og behag...i hvert fald så er det ikke alt tøj der passer til kvindeformer og det er sørme lidt træls...hvorfor ikke lave bukser hvor der er plads til en rumpe i??
Men tak...
Knus..

Anmeld

18. oktober 2008

lonemus

Tak for alle jeres svar 60.png

Dejligt at se vi er så mange forskellige størrelser herinde 60.png

Knus
Lone

Anmeld

19. oktober 2008

MorCamilla

Jeg bruger 34 - 36 alt afhængelig at hvad det er for et mærke...

Anmeld

20. oktober 2008

H+S Skjolgborg.

jeg bruger nu 36-38 meste 38 36 er kun nogle få sidste år brugte jeg nogle i 29 og op til 32... vej også kun 42 kg ind til jeg i juni mødte min steen*SS* så har jeg taget godt på 58 kg nu....

Anmeld

20. oktober 2008

Lullaby

Bruger str. 36 men har et par Levi's som er 38. Det kommer meget an på modellen syntes jeg.

Anmeld

20. oktober 2008

Lulle25

Bruger 34 og agter at komme ned i 34 igen efter jeg har født mit 3. barn. Men man kan selvfølgelig aldrig vide???

Anmeld

23. oktober 2008

metted

Det er lidt forskelligt, men 34-36, som har ligget fast i nogle år.
Har et par højtajlede Miss Sixty i str. 29, men det er en størrelses serie for sig.

Anmeld

23. oktober 2008

metted

Det er lidt forskelligt, men 34-36, som har ligget fast i nogle &aring;r.<br /> Har et par h&oslash;jtajlede Miss Sixty i str. 29, men det er en st&oslash;rrelses serie for sig. Men det lyder godt at det er så lavt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.