hej piger / mødre mm
min kæreste har en datter på 3 år alså en bouns datter til mig og vi venter sammen en lille bror til juni..
hun har desvære svært ved at sove om natten..
ikke kun en gang i mellem men faktisk vær nat ved 2-3 tiden kommer hun fra hendes værelse og hend til os hun åbner bare døren og står så bare der til en af os følger hende i seng igen.
var det bare en gang vær nat var det til at holde til men 4-10 gange
så den ene gang vil han have vand anden tisse selv om hun har ble på om natten- høre ce . en ny cd- eller hvad hun nu lige kan finde på..
det er ved at gå os lidt på da min far skal tidelig op ved 6 tiden og med hende oppe med 10-15 min mellemrum fra kl 2-3 og 2-4 timer frem så er det blevet mig der står ud af sengen 10 gange men jeg sover i forvejn ikke så godt ( 3 mdr til min termin) så syntes godt nok det ved at være lidt hort..
hun skal ikke tidelig op da jeg er hjemme men ved 8 tiden plejer hun selv at vågne eller bliver hun vægget der omkring og i børnehaven kl 9.

når hun så de første to gange hun kommer op har fået vand og tisset og ny ble på også iegn 15 min sender vil tisse og have van så er svaret nej og ind og putte igen så skriger hun .
nogle gange kommer hun også ind hvor hun små grader men det ikke rigtig gråd...
nogle der ved hvad mig og farmanden skal gøre så vi ikke sår med 2 børn om 3 medr der skriger på skift ..
Anmeld