3 år vil ikke sove hele natten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.305 visninger
10 svar
0 synes godt om
28. marts 2011

Anonym trådstarter

hej piger / mødre mm

min kæreste har en datter på 3 år alså en bouns datter til mig og vi venter sammen en lille bror til juni..

hun har desvære svært ved at sove om natten..

ikke kun en gang i mellem men faktisk vær nat ved 2-3 tiden kommer hun fra hendes værelse og hend til os hun åbner bare døren og står så bare der til en af os følger hende i seng igen.

var det bare en gang vær nat var det til at holde til men 4-10 gange

så den ene gang vil han have vand anden tisse selv om hun har ble på om natten- høre ce . en ny cd- eller hvad hun nu lige kan finde på..

det er ved at gå os lidt på da min far skal tidelig op ved 6 tiden og med hende oppe med 10-15 min mellemrum fra kl 2-3 og 2-4 timer frem så er det blevet mig der står ud af sengen 10 gange men jeg sover i forvejn ikke så godt ( 3 mdr til min termin) så syntes godt nok det ved at være lidt hort..

hun skal ikke tidelig op da jeg er hjemme men ved 8 tiden plejer hun selv at vågne eller bliver hun vægget der omkring og i børnehaven kl 9.

når hun så de første to gange hun kommer op har fået vand og tisset og ny ble på også iegn 15 min sender vil tisse og have van så er svaret nej og ind og putte igen så skriger hun .

nogle gange kommer hun også ind hvor hun små grader men det ikke rigtig gråd...

nogle der ved hvad mig og farmanden skal gøre så vi ikke sår med 2 børn om 3 medr der skriger på skift ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2011

TbCp

Har i mulighed for at hun får en madras ind ved siden af jeres seng som hun kan lægge sig på når hun kommer ind om natten?
Det har været en løsning herhjemme på et tidspunkt.

Anmeld

28. marts 2011

Anonym trådstarter

TbCp skriver:

Har i mulighed for at hun får en madras ind ved siden af jeres seng som hun kan lægge sig på når hun kommer ind om natten?
Det har været en løsning herhjemme på et tidspunkt.

ja vi har tænkt på det men vi vil bare ikke have heden til at sove ved os så vender hun sig bare til det tror jeg.. og når den lille kommer om 3 mdr skal hun slet ikke jo for så vågner hun bare han græder jo

Anmeld

28. marts 2011

TbCp

Anonym skriver:

ja vi har tænkt på det men vi vil bare ikke have heden til at sove ved os så vender hun sig bare til det tror jeg.. og når den lille kommer om 3 mdr skal hun slet ikke jo for så vågner hun bare han græder jo

Her har det altid været en kort periode, blot fordi hun havde brug for lidt ekstra tryghed lige der....
Jeg ville gøre det igen hvis det blev et problem herhjemme, nattesøvn er så vigtigt, så vi gør hvad der skal til for at få ro

Og vi har virkelig prøvet alt muligt.... vores datter er 3 1/2 år og er først nu begyndt at sove igennem... alt hvad vi prøvede virkede kun en kortere periode...

Så det var sådan noget med et par uger på en madras hos os når hun vågnede om natten, sådan gik der et par uger og så sov hun igen i sin egen seng uden problemer.

Anmeld

28. marts 2011

Anonym trådstarter

TbCp skriver:

Her har det altid været en kort periode, blot fordi hun havde brug for lidt ekstra tryghed lige der....
Jeg ville gøre det igen hvis det blev et problem herhjemme, nattesøvn er så vigtigt, så vi gør hvad der skal til for at få ro

Og vi har virkelig prøvet alt muligt.... vores datter er 3 1/2 år og er først nu begyndt at sove igennem... alt hvad vi prøvede virkede kun en kortere periode...

Så det var sådan noget med et par uger på en madras hos os når hun vågnede om natten, sådan gik der et par uger og så sov hun igen i sin egen seng uden problemer.

hmmm tjaaa måske skulle det prøvesw..   tænker bare meget på når den lille kommer ville det være træls hvis hun ville vågne og stadi sove ved os jo...

og far står jo tidelig op .. så tidelig har jeg ikke lyst til hun skal op for det betyder det sjal jeg også så hehe..

men alså hun bor også en uge ved hendes mor og en uge her ved far og mig så der jo helt sikkert ikke samme reler og ting de to stedder sådan ..

Anmeld

28. marts 2011

4xGreve

Anonym skriver:

Der må jeg indrømme at det syntes jege r en lidt forkert holdning... Hvis hun har det behov at være inde ved jer om natten syntes jeg da i skal lytte til det behov og tag der seriøst, og når den lille kommer - jo dte rigtigt nok den første tid så vil hun nok reger på at den lille vågner men igen så bliver det en tilvendigns sag (f.eks min mand kunne sove fra Daniella da hun var spæd - det sammen vil hun kunne efter noget tid).. men det er bare min mening..

Held og lykke med det hele

Anmeld

28. marts 2011

Anonym trådstarter

WiitrioeN skriver:

Der må jeg indrømme at det syntes jege r en lidt forkert holdning... Hvis hun har det behov at være inde ved jer om natten syntes jeg da i skal lytte til det behov og tag der seriøst, og når den lille kommer - jo dte rigtigt nok den første tid så vil hun nok reger på at den lille vågner men igen så bliver det en tilvendigns sag (f.eks min mand kunne sove fra Daniella da hun var spæd - det sammen vil hun kunne efter noget tid).. men det er bare min mening..

Held og lykke med det hele

hun giver jo ikke udtryk for hun vil sove ved os ... hun har bare 100 undskylinger for ikke at sove nu når hun skal sådan er det også nogle gange når vi på vej i seng så skal man også 1000 ander ting jo.. og det er det der sker om natten også jo..

Anmeld

28. marts 2011

MetteMTH

Sidder i med hende inde i sengen og læser en godnat historie for hende, inden hun skal putte.. Så kan i jo også have en lille lampe tændt..Så får hun jo også den tryghed inden hun skal puttes..

Anmeld

28. marts 2011

Anonym trådstarter

Mette88 skriver:

Sidder i med hende inde i sengen og læser en godnat historie for hende, inden hun skal putte.. Så kan i jo også have en lille lampe tændt..Så får hun jo også den tryghed inden hun skal puttes..

der er en lampe tænt hele natten ved hende.. og ja hun får en historie og en sang også en cd med bamss/kylling eller kim larsen det de to hun vil høre hehe...

Anmeld

28. marts 2011

MetteMTH

Anonym skriver:

der er en lampe tænt hele natten ved hende.. og ja hun får en historie og en sang også en cd med bamss/kylling eller kim larsen det de to hun vil høre hehe...

Så syntes jeg bare i skal lade hende komme ind og putte hos jer, når hun kommer ind til jer,, giv hende evt lidt vand at drikke..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.