Hvornår mærkede I liv, 2 gang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

363 visninger
3 svar
0 synes godt om
28. marts 2011

>>Carina<<

Jeg syns jeg ka mærke det nu men syns det er alt for tidlig. Er kun 9+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2011

Bshizzle

Det er så forskelligt fra person til person..

Jeg mærkede rigtig liv i uge 12 - 13 mener jeg..

.. det som jeg mærkede i starten var noget hen af bobler, men ikke noget nær som små bump som nu.  

Anmeld

28. marts 2011

Julymama

Oyy i har mærket tidligt .. jeg mærkede da jeg var 17+2 mener jeg , har skrevet det ned et sted ..

Og jeg syntes da (og fik af vide af min mor ) at jeg var tidligt på den , som første gangs fødende .. åbenbart ikke haha 

Anmeld

29. marts 2011

kkk

Julymama skriver:

Oyy i har mærket tidligt .. jeg mærkede da jeg var 17+2 mener jeg , har skrevet det ned et sted ..

Og jeg syntes da (og fik af vide af min mor ) at jeg var tidligt på den , som første gangs fødende .. åbenbart ikke haha 

Jeg mærkede rigtigt at der var liv (altså der hvor jeg ikke var i tvivl længere og hvor der kom flere spark i træk, så det ikke kunne forveksles med luft i maven)

1. gang i 18. uge

2. gang i 15 - 16. uge

3. gang 19-20. uge

4. gang 14 -15. uge (min mand har to gange mærket banditten sparke uden på maven allerede)

Det handler ikke kun om, om moren er erfaren udi at mærke fosterbevægelser og har kropsbevidsthed og hvad man ellers kan høre - der er altså også forskel på babyer og deres aktivitetsniveau - både i fosterstadiet og efter fødslen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.