Gravid med arbejde i svinestald, er der andre??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.730 visninger
5 svar
0 synes godt om
28. marts 2011

Ølgaard

Hej.

Jeg er nu 8+5 uger henne, jeg har et spørgsmål og håber der er andre der står i min situation eller har gjort??

Jeg arbejder til hverdag med grise, men høre fra andre at man ikke må arbejde i stalde med ammoniak dampe når man er gravid?? Nogen der ved noget om det, som evt kan komme med råd.

Vil gerne høre hvad andre har gjort...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2011

Peanut

Baby-girl1 skriver:

Hej.

Jeg er nu 8+5 uger henne, jeg har et spørgsmål og håber der er andre der står i min situation eller har gjort??

Jeg arbejder til hverdag med grise, men høre fra andre at man ikke må arbejde i stalde med ammoniak dampe når man er gravid?? Nogen der ved noget om det, som evt kan komme med råd.

Vil gerne høre hvad andre har gjort...

Uhh 

Følger lige med her.

Arbejder selv i svinestald - dog ikke gravid endnu, men ville være interessant at høre. 

Har også selv tænkt over at man jo håndterer vacciner og penicillin (får det jo ofte på hænderne)

Anmeld

28. marts 2011

Ølgaard

Du skal være velkommen

Ja der er mange ting i det, som jeg godt kan være i tvivl om..

Så nu må vi lige høre, der må være nogen derude som har gennemgået en graviditet som grisepasser

Anmeld

29. marts 2011

Peanut

Ingen der ved det? 

Anmeld

29. marts 2011

Kief31

Jeg arbejder i en svinestald, har snakket med min læge omkring det.. Hun siger ingen problemer der.. Det er ganske almindelige peniciliner vi bruger i svinestalde, og hverken de eller vaccinerne skulle have nogen betydning..

Anmeld

29. marts 2011

Ølgaard

Okay mange tak.

så er jeg mere rolig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.