At stå ved sine ord og handlinger (meget langt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2011

Milka

jeg ved ikke helt hvad jeg skal sige. de gange vi har hængt ud har jeg godt kunne fornemme at du rummer store ting, men at gå fra det du fortæller om her, til der hvor du er nu, havde jeg i min vildeste fantasi ikke forestillet mig. jeg er helt vildt overdrevet imponeret over hvor meget du har arbejdet med dig selv, og den måde du kan finde ud af at fortælle om det på. du inspirerer mig dybt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2011

Klitgaard

Jamen altså ved slet ikke hvad jeg skal skrive . men du får et kæmpe kram

Anmeld

28. marts 2011

lion

Sikke en utroligt historie.

Hvor er det sejt at du er kommet ud på den anden side og er kommet dit fortid "til livs"(kan ikke lige kommet på et bedre ordvalg.)

Du får et stort kram herfra.

Det dejlige er jo at alle har ret til der4es mening og at vi ikke er ens.

Anmeld

28. marts 2011

Skouboe

Tak for tilkendegivelserne alle sammen. Det er mit liv - i voldsomt forkortet udgave, ellers sad jeg og skrev endnu - på godt og ondt. Hvis I har spørgsmål, så spørg bare

Det er ikke nogen hemmelighed og en del af mine venner kender hele eller dele af historien, men det er ikke naturligvis heller ikke noget jeg starter med at fortælle. I forbindelse med denne debat virkede det relevant - om ikke andet så for at give folk en forståelse for min holdning til lukkede grupper.

Den har iøvrigt ikke ændret sig, men som jeg skrev i Trines tråd, så er det mit valg og ikke ment som noget negativt om nogen af dem der gerne vil være med derinde og som føler at de har behov for den ekstra anonymitet.

Jeg frygter stadig at det kan ødelægge en del af NS sammenholdet fordi der jo vil blive refereret til debatter derinde i sidebemærkninger eller nogle indlæg og fordi en del at livet herude vil rykke derind - billedrunder mv.

Jeg forstår at jeg med min modvillighed mod at melde mig ind, sætter mig selv lidt udenfor og måske medvirker til at det her og nu føles lidt "dem og os". Det er en beklagelig bivirkning ved det valg jeg har truffet, men lukkede grupper er så meget imod mine principper at der nok går lang tid før jeg overvejer at kigger derind - hvis nogensinde.

Jeg vil gerne gentage at jeg ikke bebrejder nogen at de føler de har brug for det, og jeg ønsker heller ikke at dømme nogen og hvis der er nogen der føler sig stødt, beklager jeg. Det er på ingen måde min mening. Jeg skrev dette indlæg - ikke for at undskylde - men for at forklare hvordan jeg har valgt at leve mit liv og hvorfor lige præcist DET princip er så vigtigt for mig.

Jeg arbejder til stadighed med mig selv - den eneste del af min omverden der er til at lave om på - og jeg finder også indimellem dæmoner jeg troede var udryddet eller nye der har stukket sig grimme hoved frem, men jeg arbejder på at slippe af med dem også. Tilpasning, tilgivelse og accept er nøgleordene og selvom der er nogle ting i min egen fortid som jeg ikke kan tilgive, har jeg accepteret at det er sådan det er og fundet fred og givet slip på frygten.

Der er så så mange andre ting jeg kan blive bekymret for, fx situationen i mellemøsten, men min fortid har jeg fred med...

Anmeld

28. marts 2011

KWL

Tak fordi du delte dit liv med os. Stærkt gjort.

Stor respekt for det du har gjort.

Sender masse kram

Anmeld

28. marts 2011

Vinker

Tak fordi du har fortalt din historie for os. Det er virkelig stærkt gjort at du turde åbne dig og fortælle så ærligt om dit liv. Stor repekt for det!

Er dog mundlam over det du har oplevet og stået igennem i dit liv, men vi har jo alle i fortid og den er i sidste ende med til at gøre os til dem vi er.

Mange varme kram og tanker fra mig til dig.

Anmeld

28. marts 2011

Ranarupta

Jeg ved slet ikke, hvad jeg skal sige, Pernille...

Det er jo voldsomt, det du har oplevet. Det har gjort dig stærk. Det kunne sagtens have trukket dig helt ned, så du måske slet ikke havde været her idag. 
Det er jeg glad for, at du er!

Jeg respekterer dine holdninger ang. de lukkede forums/grupper og kan også godt forstå dem.
Men det fungerer desværre ikke for alle - som du selv skriver.
Jeg håber ikke, at det åbne NS går i stykker - jeg vil i hvert fald gøre mig til, at det ikke gør.

Anmeld

29. marts 2011

Ni-ko-li-ne

læste dit indlæg igår Pernille...

det er flot at du er nået så langt som du er den dag idag! virkelig flot!

tak fordi du delte ud... nogengange har man bare lettere ved at forstå hinanden når man kender de markante ting der ligger bag personen!

Anmeld

29. marts 2011

Karo

Jeg bliver helt ked af at læse dit indlæg Pernille

Jeg havde ingen ide om at du havde haft en svær barndom og slet ikke været udsat for overgreb. Når nu nu skriver det som du gør så kan jeg helt sikkert godt forstå du ikke vil ind i den lukkede gruppe.

Jeg ser på gruppen som et tillæg til denne gruppe. For mig vil mine indlæg stadig være her i gruppen, men skulle der være noget hvor jeg havde behov for at det kun er jer der ved det så vil jeg tage det derinde. Faktum er at der er en del nsér der går og bæger rundt på en masse ting de gerne vil fortælle, men som de ikke kan i denne gruppe. Så syndes jeg det er fint de kan få læset af i den anden gruppe og få snakket om de ting der går dem på og har behov for at få snakket om.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.