Langt drengehår og lus :o(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

836 visninger
3 svar
0 synes godt om
18. oktober 2008

Kloster

Er her andre, der har drenge med langt hår??
Nicolaj har nemlig langt hår og nejjj hvor vi døjer med lus!!
I perioder er det næsten ikke det at komme af med.
Hvad søren skal jeg gøre
Vi har noget fra Matas af, som skal smøres i vådt hår også sidde i 20 min, hvorefter det skal vaskes ud og kæmmes.

I de slemme perioder får han alm madolie i sit hår om aftenen og sover med en hue, hvor han så skal i bad om morgenen og kæmmes.

Jeg har nemlig hørt, at lusene kan blive immun for de midler, der bliver brugt mod dem. Men hvad gør man så, når drengen i perioder har lus hver uge

Gør jeg noget forkert ell ???

Kloster

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2008

twinboys

Uhhh nu klør det vildt her...

Jeg ville købe det fra apoteket, som hedder... Åhhh hvad er det nu det hedder??? Hedrin tror jeg det hedder... Det har jeg hørt skulle være rigtig godt...
God lusejagt...

Majbritt

Anmeld

18. oktober 2008

sbs78

Hejsa

Når jeg har kunder i salonen, og de har lus anbefaler jeg også hedrin. Det er et rigtigt godt produkt.

Anmeld

18. oktober 2008

miver

Nu har vi været ret heldige vi her ikke haft lus (tøserne og Isabell har mega langt hår så jeg glæder mig ikke til hun får det )
Havde engang to skønne børn der boede hos mig hvor pigen var meget plaget af lus (der var til sidst ikke noget der hjalp) og jeg vik det osse selv ,men så fik jeg et kanont råd (staves) Føntøre håret (lus kan ikke li varme ) så efter beh... føntøret jeg mit hår hver dag selvom det var tørt (og så var de væk ) Ved godt det ikke er så sundt fpr håret men det tror jeg heller ikke beh.... er
Held og lykke med det
Mie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.