Skat

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

424 visninger
4 svar
0 synes godt om
28. marts 2011

Sphynxlover

Jeg ringede til skat.dk og snakkede med en sur mand som sagde jeg egentlig skulle snakke med dem der udbetalte mine penge men fik ham til sidst overtalt til at hæve min trækprocent fra 40-43 % som han sagde var helt urealistisk og så måtte vi se hvad der kom ud af det sagde han surt - er 43 % virkelig så meget ? synes ik det lyder af meget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2011

Steph_Laurits

Sophie26 skriver:

Jeg ringede til skat.dk og snakkede med en sur mand som sagde jeg egentlig skulle snakke med dem der udbetalte mine penge men fik ham til sidst overtalt til at hæve min trækprocent fra 40-43 % som han sagde var helt urealistisk og så måtte vi se hvad der kom ud af det sagde han surt - er 43 % virkelig så meget ? synes ik det lyder af meget

Altså jeg betaler kun 38-39% i skat!

Anmeld

28. marts 2011

Kofoed.

Jeg betaler lige nu 38 og synes helt ærligt det er et ondsvagt tal, så min skal hæves til 40. Men kan godt forstå du hæver din og synes bare han skal tie stille. Men den store forskel er der jo ikke, så nej, det er ikke en høj procent, hvis din oprendelige proces var 40. Men hvis den var 38, synes jeg det er lige voldsomt.

Anmeld

28. marts 2011

Sphynxlover

Men skal jeg så have hævet den yderligere for at få en ordentlig sum penge igen næste år eller hvordan ?

Anmeld

28. marts 2011

Sphynxlover

Ingen der kan svare på dette ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.