Forvente mens på mini p-piller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

376 visninger
6 svar
0 synes godt om
28. marts 2011

Bryndis

Jeg har taget mini p-piller siden den lille var 8 uger og han er nu 19 uger og har kun har min mens en gang og det var lige da jeg startede på dem. Jeg ammer fuldt ud + han får lidt grød.
Hvornår kan jeg forvente og få min mens igen?
Man bliver da lidt bekymret når man har hørt historier om nogle der er blevet gravide på dem imens de ammede. Og min krop har opført sig lidt mærkeligt i nogle dage. Jeg får kvalme i ny og næ, konstant træt, ondt øverst i maven (det havde jeg også da jeg blev gravid med den sidste) og hovedpine.
Jeg tror ikke at jeg er gravid men tanken er der da lidt i baghovedet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2011

Isabels-mor

Hejsa

Jeg var på mini-piller i ca ½ år efter jeg havde født og jeg fik aldrig min mens, men min læge sagde det var helt normalt. Jeg fik først min mens igen da min datter var 1½ år.
Vil siger hvis du har på fornemmelsen du er gravid så tag en test, så får du det ud a verden en gang for alle..

håber det kunne bruges lidt

Knus Rikke

Anmeld

28. marts 2011

TbCp

Bryndis skriver:

Jeg har taget mini p-piller siden den lille var 8 uger og han er nu 19 uger og har kun har min mens en gang og det var lige da jeg startede på dem. Jeg ammer fuldt ud + han får lidt grød.
Man bliver da lidt bekymret når man har hørt historier om nogle der er blevet gravide på dem imens de ammede. Og min krop har opført sig lidt mærkeligt i nogle dage. Jeg får kvalme i ny og næ, konstant træt, ondt øverst i maven (det havde jeg også da jeg blev gravid med den sidste) og hovedpine.

Jeg fik ikke mens imens jeg var på mini-piller... det var jeg i omkring 8 mdr. - samme tid som jeg ammede.

Jeg tog en graviditetstest ind imellem, for det var jo ikke til at vide om min mens blev væk fordi jeg var blevet gravid igen eller om det var fordi jeg tog pillerne.

Anmeld

28. marts 2011

Bryndis

Mandal skriver:

Hejsa

Jeg var på mini-piller i ca ½ år efter jeg havde født og jeg fik aldrig min mens, men min læge sagde det var helt normalt. Jeg fik først min mens igen da min datter var 1½ år.
Vil siger hvis du har på fornemmelsen du er gravid så tag en test, så får du det ud a verden en gang for alle..

håber det kunne bruges lidt

Knus Rikke

Hold da op det var sent. Var du så på mini p-pillerne hele tiden?

Ja jeg har bedt manden om at købe en med hjem så jeg bare kan få det ud af verdenen.

Anmeld

28. marts 2011

Bryndis

TbCp skriver:

Jeg fik ikke mens imens jeg var på mini-piller... det var jeg i omkring 8 mdr. - samme tid som jeg ammede.

Jeg tog en graviditetstest ind imellem, for det var jo ikke til at vide om min mens blev væk fordi jeg var blevet gravid igen eller om det var fordi jeg tog pillerne.

Okey så kan jeg godt forvente at det forbliver væk imens jeg er på pillerne Det er jo skønt

Anmeld

28. marts 2011

Kruse90

Bryndis skriver:

da jeg fik minipiller fik jeg slet ikke min menstration i det 1½ år jeg tog dem
Det er meget forskelligt fra person til person hvordan man reagere på dem

Anmeld

28. marts 2011

Isabels-mor

Bryndis skriver:

Hold da op det var sent. Var du så på mini p-pillerne hele tiden?

Ja jeg har bedt manden om at købe en med hjem så jeg bare kan få det ud af verdenen.

Nej fik en p-stav lagt i for ca 1 år siden.. er rigtig dum til a huske det med a tage piller, og endnu værre til a tage dem..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.