Forelskelse i en klapvogn.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.171 visninger
2 svar
0 synes godt om
28. marts 2011

hc=k

Kender i det at man se er klapvogn og så bare ikke kan få den ud af hovedet igen.. Sådan har jeg det lige nu. Jeg har forelsket mig i en Emmaljunga Herkules (Jeg tror det er det den hedder), Jeg så den inde på dba, men da jeg så skulle finde den igen var den væk.
Nu sidder jeg har og kan ikke finde en anden og det synes jeg virkelig er rigtig øv.

Jeg har en klapvogn og den er da også rigtig fin, men desværre synes jeg bare den er SÅ tøset og jeg har altså en dreng.
Dem jeg kender mener ikke at den er tøset, men jeg er bare ikke rigtig glad for detn. Jeg har undersøgt pris for nye farver til den, men da det kommer til at koste næsten det samme som en helt ny klapvogn er det altså ikke lige det jeg vil stså på.

Nu sidder jeg bare og er rigtig nederen over at man ikke kan finde en anden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2011

Pigent

hc=k skriver:

Kender i det at man se er klapvogn og så bare ikke kan få den ud af hovedet igen.. Sådan har jeg det lige nu. Jeg har forelsket mig i en Emmaljunga Herkules (Jeg tror det er det den hedder), Jeg så den inde på dba, men da jeg så skulle finde den igen var den væk.
Nu sidder jeg har og kan ikke finde en anden og det synes jeg virkelig er rigtig øv.

Jeg har en klapvogn og den er da også rigtig fin, men desværre synes jeg bare den er SÅ tøset og jeg har altså en dreng.
Dem jeg kender mener ikke at den er tøset, men jeg er bare ikke rigtig glad for detn. Jeg har undersøgt pris for nye farver til den, men da det kommer til at koste næsten det samme som en helt ny klapvogn er det altså ikke lige det jeg vil stså på.

Hvilken farve er den du har?
Var det ikke dig der søgte en ny klapvongs del til en Emmaljunga? eller er det mig der husker forkert

Jeg har lige kigget lidt på nettet og har fundet nogle Emmaljunga Herkules - Hvis det er de rigtig jeg har fundet. (Har aldrig set den model for kun i tvillingeklapvogn på nettet) 

http://www.guloggratis.dk/bornetransport/klapvogn/emmaljunga/annonce/10498359

http://www.dba.dk/klapvogn-hercules/id-72492463/

http://www.trendsales.dk/annoncer/emmaljunga-flot-klapvogn-fra-hercules/19744035

Håber det kan gøre dig glad igen 

Anmeld

28. marts 2011

maj2011

hc=k skriver:

mener at herkules ikke bliver solgt mere i dk.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.