nogen med fibromyalgi?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

311 visninger
2 svar
0 synes godt om
28. marts 2011

Anonym trådstarter

Hejsa

Ja som overskriften lyder, er her nogen med fibromyalgi? JEg har så ondt i mine led primært i min ene fod, mine kræ og alle mine fingre. Det er skrækkeligt!!! Jeg var på sygehuset og få taget blodprøve for en farlig gigtsygdom der heldigvis var negativ!

Lægen snakkede om at det kunne være fibromyalgi jeg led af.

Hvordan blev i undersøgt for det? -vil så gerne have afklaring. Jeg er så træt hele tiden på trods af at jeg spiser dobbelt op på vitamin piller fra helsekost butikken. Og viser det sig at det er det der er galt, hvad kan man så gøre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2011

Noneother

Pyyh. Det var da en skidt besked at få.

Jeg har det ikke selv, men min mor havde det. + den medfølgende depression.

mener ikke hun blev undersøgt for det som sådan. Dengang hun fik problemer var det ikke en anerkendt sygdom, og hun blev derfor bare dømt som sur og doven, og måtte virkelig kæmpe for at få tildelt sin førtidspension.

Stort  til dig.

Hvis du vil kan du læse mere om det på fibromyalgi.dk

Anmeld

28. marts 2011

Anonym trådstarter

Noneother skriver:

Pyyh. Det var da en skidt besked at få.

Jeg har det ikke selv, men min mor havde det. + den medfølgende depression.

mener ikke hun blev undersøgt for det som sådan. Dengang hun fik problemer var det ikke en anerkendt sygdom, og hun blev derfor bare dømt som sur og doven, og måtte virkelig kæmpe for at få tildelt sin førtidspension.

Stort  til dig.

Hvis du vil kan du læse mere om det på fibromyalgi.dk

tak. er primært interesseret i at vide hvordan man bliver undersøgt for det. om det er en hård lang process osv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.