Tjekker du overskrifter el. lign. inden du opretter en tråd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

336 visninger
3 svar
0 synes godt om
28. marts 2011

eElak

Goddag de damer...

Betragt ikke dette som et surt opstød, men som en undren...

I det sidste døgn har der været mange tråde om den lille dreng, Holger, som forsvandt i nordjylland - og heldigvis er fundet...

Desuden har der været (mindst) 3 tråde om tasker (!!!)

HVorfor?

altså med drengen forstår jeg at man er berørt osv.. Men hvorfor så ikke "bare" skrive i en af de mange andre tråde som er en nøjagtigt det samme?

Jeg kunne tælle mig til 7 tråde - sådan lige hurtigt om Holger - i de 5 af dem, var det tydeligt at tråden handlede om holger - altså i overskriften!

Igen - tag det her som en undren over hvorfor man ikke liiiige ser på oversigten om emnet allerede er oppe inden man laver (endnu en) tråd om samme emne.. hvadenten det er tragiske begivenheder som forsvundne børn, tasker, eller katastrofer i verdenen...

hav en super dag..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2011

9510

KaLee skriver:

Goddag de damer...

Betragt ikke dette som et surt opstød, men som en undren...

I det sidste døgn har der været mange tråde om den lille dreng, Holger, som forsvandt i nordjylland - og heldigvis er fundet...

Desuden har der været (mindst) 3 tråde om tasker (!!!)

HVorfor?

altså med drengen forstår jeg at man er berørt osv.. Men hvorfor så ikke "bare" skrive i en af de mange andre tråde som er en nøjagtigt det samme?

Jeg kunne tælle mig til 7 tråde - sådan lige hurtigt om Holger - i de 5 af dem, var det tydeligt at tråden handlede om holger - altså i overskriften!

Igen - tag det her som en undren over hvorfor man ikke liiiige ser på oversigten om emnet allerede er oppe inden man laver (endnu en) tråd om samme emne.. hvadenten det er tragiske begivenheder som forsvundne børn, tasker, eller katastrofer i verdenen...

hav en super dag..

Syns også der er mange "ens" tråde

Anmeld

28. marts 2011

LISBETH:-)

Jeg har tænkt nøjagtig det samme. Især det med taskerne????

Hvis man gerne vil have en ny taske hvorfor tjekker man så ikke nogen af de links der ALLEREDE er lagt ind under de andre tråde, istedet for at oprette sin egen. Tænker helt ærligt at det nogen gange handler mere om at gøre opmærksom på sig selv, frem for at man skal have en ny taske. Men sådan synes jeg nu det er med mange tråde...........

I går aftes lokkede jeg af baby.dk fordi jeg synes der var gået for meget tasker i den

Anmeld

28. marts 2011

LinLin

Synes det er fint du lige gør opmærksom på det Det ER nemlig tit der bliver oprettet ens tråde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.