Åhhh gud hvor har jeg dog bare tænkt på 3 årige Holger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

579 visninger
12 svar
0 synes godt om
28. marts 2011

qp

Som var forsvindet i en skov. Politiet og hundredevis af frivillige har ledt efter ham i et døgn nu og han er nu fundet!!!

Jeg er simpelthen rørt til tårer over det da jeg jo selv har en lille mand på 2,5 og jo ikke kan undgå, at tænke på hvordan han ville have klaret sig alene ude i en skov....  

Men Holger er jo en sååh sej gut og jeg er virkelig så glad på hans og hans families vegne!       

http://www.bt.dk/danmark/familien-nu-sidder-holger-og-spiser-chokolade

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2011

ekzunz

qp skriver:

Som var forsvindet i en skov. Politiet og hundredevis af frivillige har ledt efter ham i et døgn nu og han er nu fundet!!!

Jeg er simpelthen rørt til tårer over det da jeg jo selv har en lille mand på 2,5 og jo ikke kan undgå, at tænke på hvordan han ville have klaret sig alene ude i en skov....  

Men Holger er jo en sååh sej gut og jeg er virkelig så glad på hans og hans families vegne!       

Jeg sidder også herhjemme og stortuder til TV2 news - det er virkelig rørende.

Jeg er spændt på at høre hvor han har overnattet....hvis han kan fortælle det

Anmeld

28. marts 2011

mamax3

qp skriver:

Man kan ikke andet end at blive rørt til tårer over den fantastiske afslutning på Lille Holgers forsvinden... 

Sidder og ser det på News og tuder endnu engang... 

Anmeld

28. marts 2011

CiSo

Det er så fantastisk at han er fundet i live!!!

Anmeld

28. marts 2011

qp

Znuzke skriver:

Jeg sidder også herhjemme og stortuder til TV2 news - det er virkelig rørende.

Jeg er spændt på at høre hvor han har overnattet....hvis han kan fortælle det

Ja det er vildt overvældende - TV2's reporter stod også og tudede ....  Det er bare SÅÅÅ fantastisk - årrrh det lille liv altså

Anmeld

28. marts 2011

qp

mamax3 skriver:

Man kan ikke andet end at blive rørt til tårer over den fantastiske afslutning på Lille Holgers forsvinden... 

Sidder og ser det på News og tuder endnu engang... 

Det er simpelthen såååh fantastisk de fandt ham i så god beholv, kæft han er sej!!!

Anmeld

28. marts 2011

Mira0911

Tuder på familiens vejne og min tidligere venindes vejne... Troede slet ikke det var hendes nevø.... 

Anmeld

28. marts 2011

qp

CiSo skriver:

Det er så fantastisk at han er fundet i live!!!

Fandme JA og intet mindre

Anmeld

28. marts 2011

mamax3

qp skriver:

Det er simpelthen såååh fantastisk de fandt ham i så god beholv, kæft han er sej!!!

Ja meget det er SÅ fantastisk at han er ved sine forældre igen den lille mand... 

Anmeld

28. marts 2011

qp

MoarJ skriver:

Tuder på familiens vejne og min tidligere venindes vejne... Troede slet ikke det var hendes nevø.... 

Det er jo fantastisk at han har det så godt som han har det - han er jo kun 3 år og kan jo ikke selv finde ud af, at holde varmen... Men glad og ved godt mod er hvad de siger om ham... kæft hvor dejligt!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.