Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
se mine nye hjemmside piger .
med smykker .
den er langt fra færdi der vil heletiden komme nyt der ind..
men se ind måske er der noget der kunne friste
alle her på baby får ekstra rabat
hilsen lounika
www.lounika.dk
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
lounika skriver: se mine nye hjemmside piger . med smykker . den er langt fra færdi der vil heletiden komme nyt der ind.. men se ind måske er der noget der kunne friste alle her på baby får ekstra rabat hilsen lounika www.lounika.dk
Den er så fin jeg kunne godt tænke mig det armbånd som jeg skrev igår og så nogen øreringe med blå sten og et sæt med sort sten, kan det lade sig gøre?
Chalala85 skriver: Den er så fin jeg kunne godt tænke mig det armbånd som jeg skrev igår og så nogen øreringe med blå sten og et sæt med sort sten, kan det lade sig gøre?
sender lige 3 bilder her til dig er det det du ønsker?
lounika skriver: sender lige 3 bilder her til dig er det det du ønsker?
Ja meget gerne, det er lige min smag
se mine nye hjemmside piger . med smykker . den er langt fra færdi der vil heletiden komme nyt der ind.. men se ind måske er der noget der kunne friste alle her på baby får ekstra rabat hilsen lounika www.lounika.dk
Dine smykker er så lækre - jeg har modtaget mit armbånd, det er bare så flot og min gave - Tusind tak
Nu glæder jeg mig bare til at modtage mine ørerringe..
Knus Pia.
Hvad koster de ????
Har også fået mine 2 flotte arm bånd og er SUPER glade for dem
Hvad gav i for dem ??? de er vildt smukke
Pia. skriver: Dine smykker er så lækre - jeg har modtaget mit armbånd, det er bare så flot og min gave - Tusind tak Nu glæder jeg mig bare til at modtage mine ørerringe.. Knus Pia.
tak skal du have pia...
ja de er på vej til dig håber du også bliver glad for dem
Fru Dinesen skriver: Hvad gav i for dem ??? de er vildt smukke
hej... du kan se priser på min hjemmside.. også der lidt ekstar rabat til dem her inde og mere hvis man køber et par ting a gangen..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128