Holger er fundet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2011

henh01

Man har da heller ikke kunne lade være at tænke på den lille stakkels.. Hvor er det dejligt at de er genforenet..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2011

otlitrom

Kirle skriver:

Ja jeg troede også det var det da der intet var om de havde fundet ham i løbet af natten! Det er altfor koldt for sådan en bette mand! Uden flyverdragt eller noget!

Er totalt en tudeMarie lige nu! Er SÅ lettet - særligt når man har en på 3år selv!

Åh altså! Sikken en lettelse!!!!

Baby er også blevet kælet lidt ekstra inde i maven, og vi har lavet en aftale om at h*n aldrig bliver væk...

Mine hormoner kan ikke rigtig holde til sådan nogle historier for tiden. Det sætter virkelig tingene i et andet perspektiv, når man selv venter sig - eller har børn!

Anmeld

28. marts 2011

Bare mig..

Det er SÅ fedt.. Så live tv2news, i samme sekund som politilederen får at vide han er fundet..

Selv journalisten græd.. Og mig med!

Hvor er det bare stort!!! Jeg er SÅ lettet!

Anmeld

28. marts 2011

Thalia

Mine hormoner tåler bare slet ikke den slags. Nøj hvor jeg tudede da nyheden om at han var fundet kom ud.

Anmeld

28. marts 2011

muzen

nej jeg fik også lige en tude tur selvom jeg ikke er gravid. men har bare tænkt og tænkt på den stakkels lille dreng og ikke mindst hans forældre. og hold da op jeg har sovet dårligt i nat

Anmeld

28. marts 2011

Sabina

muzen skriver:

og han er tilmed i LIVE http://www.bt.dk/danmark/holger-fundet-i-live

Det er bare så fantastisk en nyhed :-)
Hvor må det bare være den største lettelse, for hans forældre

Anmeld

28. marts 2011

<3

kitty skriver:

Baby er også blevet kælet lidt ekstra inde i maven, og vi har lavet en aftale om at h*n aldrig bliver væk...

Mine hormoner kan ikke rigtig holde til sådan nogle historier for tiden. Det sætter virkelig tingene i et andet perspektiv, når man selv venter sig - eller har børn!

Ja kan godt huske det Da jeg var gravid var der hvor Madeleine blev kidnappet/forsvandt og puh det satte også gang i en masse. Men det mærkelige er at jeg er stadig en tudemarie og hormonbombe. Det forsvinder ikke når man er færdig med at være gravid

Anmeld

28. marts 2011

muzen

så er den lille familie foreniet. og kører nu lige om lidt væk i ambulancen for at få ham tjekket

Anmeld

28. marts 2011

Fru Dinesen

Vrææælllllllllll hvor er det bare helt igennem fantastisk 

Anmeld

28. marts 2011

VNB

Åh hvor er det bare fantastisk at han endelig er blevet fundet!!! her er der også blevet fældet glædes tårer!!!

Har fuldt med i efterforskningen  hele dagen igår og idag, og hvor er han bare en STÆRK og dygtig lille dreng. Tænk at han har holdt sig renlig og alt muligt! Tror han er en meget klog og utrolig sej lille dreng

Mon ikk ham, hans søskende og hans forældre altid vil tænke lidt ekstra, når de skal læse "find Holger!" bøgerne med ham! (ja nu må man altså gerne se lidt lyst på det hele igen )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.