Avent sutte flasker til salg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
30. marts 2011

signe.

Sjl-msl-Mkl skriver:

ja de små gør, den mellem står til 110 kr. så der er meget og spare. Vil bare gerne af med dem, de fylder..

kan jeg godt forstå,, min vil ikke have flaske mere, og jeg har 8 små og 2 mellem men så kan de jo bruges til den næste haha.. okay et lidt off topic emne, men håber du får dem solgt, specielt til sådan et kanon tilbud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2011

Sjl-msl-Mkl

Mor-til-Hasse skriver:

kan jeg godt forstå,, min vil ikke have flaske mere, og jeg har 8 små og 2 mellem men så kan de jo bruges til den næste haha.. okay et lidt off topic emne, men håber du får dem solgt, specielt til sådan et kanon tilbud

jeg skal ikke have flere børn de næste mange år, så derfor er jeg nød til og sælge ud af baby ting..

Men tak for det.

Anmeld

30. marts 2011

Fru.Mäes <3

Hvad skal du have for den helt store - den på 330 ml. TROR jeg nok den kan indeholde

Anmeld

30. marts 2011

Mama2980

Jeg vil gerne købe dem Bare send kontonummer

Anmeld

30. marts 2011

Sjl-msl-Mkl

Mama2980 skriver:

Jeg har set din besked og det er her med noteret.. Vil du ikke sende mig en sms med andresse og så kan du få mine konto oplysninger? - jeg er ikke særlig tit på, så er jeg nemlig ikke tvunget til og gå på nettet i aften.

Mvh Sofie, 30 11 69 06.

Anmeld

3. april 2011

Sjl-msl-Mkl

Mama2980 skriver:

Vil du stadig gerne købe eller hvad?

Anmeld

7. april 2011

Sjl-msl-Mkl

ooooppppp

Anmeld

7. april 2011

Malonde1985

Ej ærgerligt jeg ik så det her emne ... Købte 2 ekstra sutteflasker avent igår, da jeg manglede... Men nu har jeg 6x260 og 1x330 og 2x90.. Det burde være nok lige nu :-)

Anmeld

7. april 2011

Sjl-msl-Mkl

Malonde1985 skriver:

Ej ærgerligt jeg ik så det her emne ... Købte 2 ekstra sutteflasker avent igår, da jeg manglede... Men nu har jeg 6x260 og 1x330 og 2x90.. Det burde være nok lige nu :-)

Ja det var ellers ærgeligt..

Anmeld

7. april 2011

Sjl-msl-Mkl

FrøkenHedegaard skriver:

Hvad skal du have for den helt store - den på 330 ml. TROR jeg nok den kan indeholde

100 kr. den har været brugt få gange..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.