Puslebord 1. sal

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.101 visninger
7 svar
0 synes godt om
28. marts 2011

MetteA

Hej Alle sammen..

Jeg bor i et hus med en 1. sal - vi har soveafd. ovenpå (børnevær., sovevær. og et lille toilet)

Vores badeværelse i stueplan, er ikke særlig stort - så der er desværre ikke plads til dette, eller de er måske muligt, men det bliver en "dum" løsning.

Vi har rigeligt med rum i stueplan..

Vi venter os et lille ønskebarn til oktober, og overvejer lidt hvor vi skal have puslepladsen henne, eller om man evt. har 2?!

Jeg håber på nogle ideer fra alle jer erfarne kvinder 

// Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2011

Frøken J.

MetteA skriver:

Hej Alle sammen..

Jeg bor i et hus med en 1. sal - vi har soveafd. ovenpå (børnevær., sovevær. og et lille toilet)

Vores badeværelse i stueplan, er ikke særlig stort - så der er desværre ikke plads til dette, eller de er måske muligt, men det bliver en "dum" løsning.

Vi venter os et lille ønskebarn til oktober, og overvejer lidt hvor vi skal have puslepladsen henne, eller om man evt. har 2?!

// Mette

Jeg ville have det ovenpå Jeg har i hvert fald planer om, at puslepladsen skal være på børneværelset, for du kan jo bare gå ud på det lille toilet og komme vand i et vaskefad

Anmeld

28. marts 2011

Mussen2

Jeg bor også i 3 plans hus. Vi har badeværelse (små) på begge etager og har værelsesafdeling på 1. sal.

Vi indrettede os med pusleplads på 1 .salen. Nu hvor hun er blevet noget større (2 år til sommer) skifter vi hende oft på sofaen/gulvet  hvis det bare er en tisse-ble.

Helt optimalt synes jeg det ville være me fast pusleplads på 1. sal og så en "slå-ned-pusleplads" i stueetage. Dels er det hårdti længden at slæbe de kære små op og ned, op og ned, op og ned og dels er det halv farligt at gå på trapper med dem, men kan jo snuble.

Måske du har et lækkert bryggers eller andet godt rum i stueetagen, som kan bruges, som alternativ?

Anmeld

28. marts 2011

blomst84

Vi har også et hus med alle væreslser på 1. sal... I starten havde vi vores pusleplads nedenunder ved køkkenet, men jeg syntes det var irriterende i længden, med tøj og bleer osv.. så nu har jeg den ovenpå  det fungere rigtig fint syntes jeg   

Anmeld

28. marts 2011

LinLin

Vi har puslebord på 1. sal hvor vi også sover og har badeværelse (det er derude puslepladsen er ) - synes det er super praktisk at det er på samme etage som man sover, hvis man nu skal op at skifte om natten...

Anmeld

28. marts 2011

Aprilmor11

MetteA skriver:

Hej Alle sammen..

// Mette

Jeg har pusleplads inde på børneværelset .. Jeg bor godt nok kun i lejlighed .. Men boede jeg i flereplans hus ville jeg vælge at have det på den entage vi skulle sove på ..

Anmeld

28. marts 2011

Den lykkelige

MetteA skriver:

Hej Alle sammen..

// Mette

Vi har også første sal og vi har to puslepladser.. En nedenunder på badeværelset som vi bruger i dag timerne.. derudover har vi pusle bord på vores datters værelse som vi bruger om natten.. bare med vådservietter (da vi ikke har vand ovenpå).. Vores er en måned og vi fandt ud af at hun blev alt for vågen hvis man skulle nedenunder og skifte.. så tænder man lys og går op og ned af trapper osv.. og pludselig tror hun vi skal op og være vågne..  Siden vi begyndte at begænse alt aktivitet om natten og have dæmpet lys og skifte ovenpå sover hun meget bedre om natten..  Bare lige en ide til jer i måske også kunne..

Anmeld

28. marts 2011

TbCp

Da Liva var lille havde vi stort puslebord på hendes værelse på 1. salen og et væghængt puslebord på vores lille toilet i stueetagen. Det synes jeg var rigtig rart.

Nu har vi kun i stueetagen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.