Hej med jer
Jeg skriver som ano hvis nu der er nogen som kender dem jeg skriver om. Jeg er rimeligt irriteret jeg skal lige af med det her.. I går søndag går jeg ned på legepladsen med min datter og min store søn. Hun er 4 og han er 12. Og da hun er 4 får hun da self ikke lov til at rende rundt alene.. det er lige til nød begyndt at være ok hvis han tager hende med måske til sommer fordi han har været meget distræt... nå nok om det så til pointen det ender i hvert fald med at der kommer to af min datter børnehave venner derned fra en have lige i nærheden. Og det ender med at Hun gerne vil lege med lad os kalde hende Mette. Mette bor lige ved siden af og de vil gerne hjem til os og det er fint så vi får tlf nummer af faren og går hjem til os. Så efter nogle timer så vil de gerne hjem til Mette, jeg spørger min søn om han ikke godt vil følge dem da jeg lige står midt i noget vigtigt og jeg mener han godt lige kan følge dem det stykke som er ca. 100 m. Nå fint nok så jeg har ikke sovet så meget i nat så jeg beslutter mig for at gå op og ligge mig til at sove en times tid. og ligger min mobil ved min kæreste som sidder ved sin computer den er godt nok på brummer men tænker den høre han nok. Det viser sig så at faren ringer i mellem tiden (en gang!)efter ca. 3 kvarter, men min kæreste bemærker ikke telefonen. Så da eftersom den ikke bliver taget så sender han bare min datter på 4 år hjem selv! 

fordi han er sur på hans Mette!
Jeg er faktisk pænt sur over det for en pige på 4 år kan da slet ikke bedømme hvad slags mennesker der findes ude i verden! tænk hvis der var sket hende noget eller hun var faret vild! hun er aldrig gået rundt alene! 
Man kan i det mindste da lige gå de 100 m hen til vores dør og aflevere hende!
Kunne i finde på at gøre sådan?
Anmeld