Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Eva skriver:Hvilken en mangler du, Pia...mine de to små har den i sort og hvid...og den fik jeg til halv pris..skal jeg prøve at finde ud af hvor det var??Knus..
twinboys skriver:Hvad med denne her??? Og hvilken str.???Majbritt
PiaR skriver:Eva skriver:Hvilken en mangler du, Pia...mine de to små har den i sort og hvid...og den fik jeg til halv pris..skal jeg prøve at finde ud af hvor det var??Knus..Ja tak det må du meget gerne ... Knus Pia.
PiaR skriver:twinboys skriver:Hvad med denne her??? Og hvilken str.???Majbrittja tak str. 110 .... hvad med den lyserøde i str. 134 - Min datter ønsker sig den i fødselsdagsgave *S*Knus Pia
Det er disse her..Sidste års model...
Eva skriver:PiaR skriver:twinboys skriver:Hvad med denne her??? Og hvilken str.???Majbrittja tak str. 110 .... hvad med den lyserøde i str. 134 - Min datter ønsker sig den i fødselsdagsgave *S*Knus PiaOk...nej, den model var deres moar ikke til...
PiaR skriver: Det er disse her..Sidste års model...Ja det er lige den slags jeg er mest vild med.... kan godt lide der er knapper på...KNUS PIA
De er også fine, men snittet er lige lidt for piget på en eller anden måde....i min verden...vi må snart på shoppetur, smukke...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128